2009. április 12., vasárnap

2009-03-31

Ma sem jutott sok időm a pókerre, lejátszottam 25 S&G-t Full Tilten. A terem ismét megmutatta, miért ez a neve. Coinflipek zsinórban bukása riveren, AA-szak kikapni A7o ellen, flopolt set gutshot ellen, szal minden ami csak egy jó kis pókerezéshez kellhet. :)
Az első részlet (9 S&G egyszerre) még jó is volt, +9$-ban zártam, a második részlet (12 db) viszont már tragikus volt. És hát nem az asztalok száma miatt... Tudtam rá figyelni, egyszerűen csak mindent elvesztettem, amit el lehetett veszíteni. Így ez -14$-t eredményezett, ez összesen -5$, ami azért nem olyan vészes.

Az a baj, hogy a héten semmi időm nem lesz megint, nem tudom, mit kellene már csinálnom, hogy legyen. Holnap (illetve ma) reggel 8-ra megyek órára, utána órám lesz 2-től, valamint 4-től is, majd 7-től szakest. Holnap (azaz szerdán reggel) így az ébredés nem hiszem, hogy menni fog 8-kor, majd tanulhatok egész nap a csütörtöki vilgazd zh-ra. Ezután pénteken mellékszakirányos kirándulás Ózdra és Kazincbarcikára (kemény mi? :) ), amit el nem tudok képzelni, hogy milyen lesz. :) És még ezen a napon mennünk kell este Egerbe, mert másnap, azaz szombaton szarvasűzők. De szerintem még ezután sem fogok tudni játszani, mivel hétfőn zh, majd ketten a változatosság kedvéért zh és még egy beadandót is meg kell csinálnom. Amúgy meg nem érzem magam 100%-osnak sem, fáj a torkom, és az orromat fújom egész nap.

Szóval minden fasza, be is fekszek ide magam mellé a jó puha ágyba.

u.i.: Ja igen, és remélem, hogy egy jó kis hasmenéses fertőzést is sikerült összeszednem, mivel a teához csapvizet használtam, és az a hír járja, hogy pár kolival arrébb, valamint pár emelettel lejjebb egyeseknek már van, valószínűsíthetően a csapvíztől. A forralás azért reménykedek benne, hogy ért valamit, és biztonságban vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése