2009. április 12., vasárnap

2009-04-13

Na, most komolyan gondoltam a pókerre fel dolgot az utolsó bejegyzésben. Azóta lejátszottam Bodogon 2.500 leosztást, ez alatt nyertem 63$-t, 25 BB/100-am van (tartson ki örökké :D) és befutott már a havi 28$ bónuszom is, mindez péntek óta. De jó lenne, ha mindig így menne, egy szavam sem lenne rá. :)

Most este bejutottam a Bodog $10k-ra is, alig 570 ember indult el rajta, vagyis volt kb. 4300$ overlay. Szóval azt lehet mondani, hogy ez egy hú de jó torna, ezért is szoktam indulni rajta, de most így utána megint úgy érzem, hogy még ilyen nagy overlay-jel sem nekem való. Minek az overlay, ha úgysem vagyok ITM? Engem mindig megöl egy gutshot, egy openended str8 draw allin a TPTK-m ellen a delikvens fél stackjét kockára téve (ez a mai... :S ... ja igen, és én reraise-eltem allinre... instacall, pedig a stackjéből szinte semmi nem volt bent, de nekem csak kicsivel volt nagyobb a stackem mint a pot, és ki akartam üldözni...), úgyhogy gondolkozok még ezen a heti 1 versenyen is. Jól megvagyok a cg-vel, és minél többet játszom, annál jobban élvezem, nem hogy unnám...

Olvasgatom a S&G cikkeket is mostanában a Póker Magazinban (ICM), illetve itt az oldalon, és próbálkozom vele Full Tilten, egyelőre nem sok sikerrel. Persze nagyon kicsi a mintám még, de nem olyan biztató, remélem a közeljövőben javulni fog. :) (192 db $2.25-ös után 3%-os ROI, elég hurka, 13$ :D)

Most pedig lassacskán elindulok aludni, mivel holnap "locsolkodás". :D

Szép álmokat Mindenkinek, a leányzóknak sok kíméletes locsolót holnapra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése