2009. április 12., vasárnap

2009-04-06

5 napja írtam utoljára a naplómba. Mostanában tényleg hanyagolom a pókert és az OPHU-t is, de nem nagyon volt most időm. Az elmúlt 1 hét igencsak mozgalmas, és tevékeny volt.

A szakestig történteket már leírtam, utána viszont csütörtökön volt egy világgazdaságtan zh-m. Nos, a készülés megint nem úgy történt, ahogy terveztem, így hát egy gyors, racionális megoldáshoz nyúltam, megnéztem régi zh-kérdéseket, beikszeltem pár diát a tananyagból, és azokat elolvastam 2-3-szor. Két csoport volt, szerencsére a jobbat kaptam, de még így sem akarok semmit elkiabálni. Remélem a 30 pontból elérek legalább 15-öt, akkor biztos, hogy nem írok pótzh-t, azalatt viszont a vizsgán nehéz lesz elérni a 2-est.

Ezt követte a pénteki mellékszakirányos kirándulás, ami azért nem volt olyan rossz, bár kifejezetten izgalmasnak sem nevezném, illetve nem igazán érzem rajta teljesen a "szakmai" jelleget, amiből ugyebár a "bulis kirándulásnak" kellene következnie, de hát az sem volt. :) Így ez csak egy ilyen... kirándulás izé. :)

Amint vége volt olyan délután 1 óra körül, a többiek visszaindultak Ózdról hazafelé, mi beültünk két sörre, és vártuk az egri buszt, hogy menjünk a Szarvasűzőkre. :) Úgyhogy este Szépasszony völgye volt a program, én ilyen finom édes muskotályost még nem ittam, nagyon jól éreztük magunkat, bár a megelőző 3 napban nagyon keveset aludtam, így a pia kicsit bepunnyasztott egy idő után. Ami durva, hogy utána egy tornateremben aludtunk, max. 2-3 órát sikerült, reggel ébredés, enyhe másnap, majd pedig kis buszozás és 5-6 km futás.
Nagyon tetszett az egész, úgyhogy jövőre szerintem tuti megint indulunk, és akkor majd lehet, hogy kicsit komolyabban vesszük, kevesebbet iszunk (na ez nem biztos :D) és készülünk is rá, bár hozzá kell tennem, hogy a többiek közül sokan nagyon szépen lefutották a távjukat, én nem sajnos, bár elvileg nem is terveztük. :) Beámra is nagyon büszke vagyok, mert le tudta futni az 5 km-ét. :) Igaz, hogy ma elég nehézkesen tudott menni, de 1-2 nap és biztos elmúlik az izomláza. :)

Holnap 2-kor még vár rám megint egy zh, majd kedden a változatosság kedvéért egy még keményebb... Még nem készültem. :) Nem tudom, hogy lesz, reggel felkelek, elolvasom az anyagot 1-2-szer, és az még talán teljesíthető lesz, ma belepillantottam, hát újdonságot nem nagyon láttam... A keddi viszont... Controlling... Az nem ilyen lesz, az az érzésem, de egyszerűen nem tudtam mikor tanulni. (na jó, év közben lehetett volna éppen, óráról órára, de nem az én stílusom - nagyon szégyellem :) )

Most lesz Beának a szülinapja is, nem tudom, kedden vagy szerdán tartjuk, szóval mozgalmas hét lesz ez is. :)

Szombatig fogok a koliban maradni, szóval akkor olyan szerdától-csütörtöktől a pókerre is lesz időm rendesen, és fogom is tolni keményen.

Ennyit mára, jó éjt Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése