2011. május 23., hétfő

Egy kis helyzetjelentés

Mostanában úgy néz ki rákaptam erre a naplóírásra, remélem örül neki mindenki. :)

A barlangfürdőzés klassz volt, szauna, gőzfürdő, pancsolás, napozás. Hetente egyszer elviselném. Mondjuk keddenként ezzel kezdeni a napot, csütörtökön meg kiegészíteni a kényelmet egy kis 1 órás tradicionális thai masszázzsal. Nincsenek nagy igényeim. :) Szerintem NL100-on majd már lehet róla beszélni. :)

Jövő héten kedden lesz menedzsmentes szakestély, de úgy döntöttem, hogy most megvonom magamtól a társasági élet és alkohol nyújtotta szórakozási lehetőségeket (a MEN után még ez egyelőre nem is kelt bennem különösebb hiányérzetet - vodka brrr...), és azt a pénzt inkább fizikai fejlődésem pallérozására szánom, azaz veszek júniusra kondibérletet. Ha van nekik valami 30 napos jellegű, akkor már megveszem jövő héten, ha nincs, akkor megvárom a júniust. Remélem azért nem kényszerítik az embert arra, hogy kifejezetten csak hónap elején kezdhet el edzeni, de majd meglátjuk.

Úgy gondolom, hogy heti 4-szer fogok eljárni az elején, felfrissítem a "gyúrós tudásbázisom" és már ma írok magamnak egy edzéstervet, emellett sztem heti 2-szer el kellene járni futni is. 1 nap meg pihenő. Az elmúlt kb. 1,5-2 hónapban szerencsére nem hanyagoltam el a testem (kivéve MEN - vodka brrr...), volt resistance training, meg jártam futni, így nem indulok zöld szemes ostoros szintről. Azért az első hét után biztos visszatér a már oly régen elfeledett Izomláz nevű barátom.

Kicsit megtanulok főzőcskézni is, mert ha már edzek, akkor igyekszem nem össze-vissza kajálni, így a csirke és a hal nagy haver lesz előreláthatólag. A brokkolira már egy ideje úgyis rákaptam, a hüvelyeseket szeretem (kivétel nélkül :P :D), barna rizs, rozskenyér szintén megszokott dolog már nálam, tojást minden mennyiségben tudok enni, beruházok még komolyabban a zabpehely bizniszbe, meg még nem tudom... Ennek is utánanézek picit jobban. Szerencsém, hogy nem vagyok egy mindenáron változatos kajálásra vágyakozó ember, meg valahogy nekem maga az étkezés mint olyan, nem jelent külön programot, amit annyira kib*szottul élvez az ember, inkább csak egyfajta muszáj dolog. Persze szeretek én is finomakat enni, de valahogy nem ez határozza meg a hangulatom. Ezek mellett az alkoholt még visszább szorítom, bár nem voltam eddig sem egy nagyivó egyetemista (kivéve a MEN-en - vodka brrr...)

A póker még mindig megy. Nyeremény terén elértem a rekordom, egyszer volt eddig profitábilisebb hónapom, de az egy rakat bónusszal együtt számítva. Szerintem a ptr pont a két legnyereségesebb napomat nem trackelte, mert ahogy néztem tegnap, pont 20.-nak kellene lennem, ehelyett nem ír az 50-ben sem. Mondjuk pont leszarom, csak érdekesség. :) Valószínűleg veszek majd egy ultragagyi headsetet, max. kb. 2k-ért még ebben a hónapban és gondolkozok egy leakfinder NL50-es videón. Egyedül az gondolkodtat el, hogy kinek rakom itt fel OPHU-n? Nem igazán ismerek olyan embereket itt, akik egyáltalán cash game-eznek, kivéve néhányat közületek, akik már töltöttek fel oktatóvideókat. De most egy Gazza8 pl. mit fog nekem leakfinderkedni, mikor annyira hozzászokott a SNG-khoz, hogy ha cg-zés közben lestackelik, csalódottan bezárja az asztalt, és szomorkodik, hogy most sem lett ITM. :) Meg amúgy az OPHU-s fórumozók nagy többségéről is elmondható, hogy vagy freerolloznak, vagy MTT-znek, vagy SNG-znak. Alig-alig cg-zik itt valaki. Na mindegy, majd meglátom. Ha lesz, akkor valszeg 1 órás, 4 asztalos sessionre kell gondolni, és utólagos kommentárral, amihez majd utána kell néznem, hogy milyen programokat használjak, mert még nem csináltam ilyet, bár gondolom nem túl ördöngös. Ha vannak egyéb ötletek, hogy mivel tehetném érdekesebbé, eredetibbé, vagy viccesebbé az ilyen videót, akkor osszátok meg velem. (igyak közben vodkát? brrr... :) )

A következő postom már valami übertáp filmes bejegyzés lesz, mert már korábban ígértem, és hát van egy-kettő múvi, amiről érdemes írni. Szerintem legalább 10 filmet fog tartalmazni, bár függ a szorgalmamtól is. Elég vegyes lesz műfajilag, úgyhogy szerintem mindenki talál majd benne egy-két megtekintésre érdemeset.

Na, most már mehet a grind, ma még nem játszottam semmit, a füvet nyírtam kint (legalább barnulok), de mára legalább egy 5 óra játékot gondoltam, meg egy háromnegyed órányi oktatóvideózás is be van tervezve (így is le vagyok maradva velük erre a hónapra mint a borravaló).

Hát, asszem ennyit akartam. Menjetek ki ti is napozni, mert rohadtul feltűnő tud lenni néha egy-két hófehér kocka augusztus közepén. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése