2009. május 17., vasárnap

2009-04-15

Most néztem vissza a naplómban, hogy kb. mióta megy itt a sírás, és úgy látom, hogy január 29-e óta. Január 29-e óta egyszerűen nem megy a póker. Valamit ki kell találnom, mert így ennek sajnos tényleg nem sok értelme van. Meg fogok most már próbálni mindent, mert nem lehet véletlen, hogy több mint 1 évig ment (amikor elvileg totál kezdő voltam), most pedig 2,5 hónapja ennyire nem. Biztosan bennem van a hiba, csak rá kellene jönnöm, hogy mi az, és változtatni kellene rajta. Most is játszottam ezt a tornát, és rendben van, totális tehetetlenségre voltam kárhoztatva, mert hát nem rajtam múlt, de egyszerűen játszanom sem kellett volna. Olvastam egy régi postot, amiben azt írtam, hogy majd ha lesz 3.000$-om, akkor rászánok vagy 2-300 $-t tornákra. Nos, ehhez kell tartanom magam, jó ötletnek tűnik, úgyhogy mostantól még a hétvégi $10k is szünetel, mert nekem szimplán értelmetlen. Most is azóta veszítek, mióta azon játszottam, mert egyszerűen túlságosan elkeserít, mikor kiesek egy 20-80-ban, és óráim vesznek teljesen kárba, nekem ez nem poén. Bodog cg only 3.000$-ig. Bár lehet, hogy előbb leszek nyugdíjas ilyen tempóban.
Szóval 4 asztal, tökéletes koncentráció és sok-sok játék, legalább napi 1.000 hand de inkább 1.500.
Valami normális időpontot is ki kell jelölnöm, ami este 19:00-23:00 között, valamint reggel 6:00-12:00 között lesz valamikor, az a lényeg, hogy összesen azért valahogy legyen 4-5 óra. Éjszaka tovább nem érdemes játszani, mert ahogy néztem semmivel nem jobbak az asztalok, inkább alvás, és reggel korábban kelés, addigra már fáradtabbak az amerikai kollégák.
A következő posttal tényleg majd csak 10.000 handnél fogok jelentkezni, az már felfogható egész normális mintának.
Most pedig beadandóznom és tanulni kell.
GL Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése