2009. május 17., vasárnap

2009-05-05

Ismét egy rövid naplóbejegyzés, sajnos mostanában csak ilyenre van időm, ezután még egy prezentációt kell átnéznem, mert holnap kettőt is fogok tolni. Beadandó beadandó hátán, de azért ügyesen oldottam most meg, pókerre is jutott időm.

Még csak 8.000 handnél járok ugyan, a bb/100-am 20,46 (és nem a BB/100-am, az ennek a fele, vagyis 10,23; ami egyelőre nem rossz... utána néztem már, mi a különbség a bb - big blind, és a BB - vagyis big bet között, ami 2 nagy vakot jelent), a profitom pedig 164$.

Kicsit felkukkantottam NL25-re is, egész pontosan 47 hand erejéig (:D), ez is hozott 20$-t. Lassacskán át is állok erre a limitre, de most is délután játszottam, amikor a pot átlag nagyobb volt az NL10-es asztalokon.

Nyomtam ma egy $2k garantáltat is, 135 induló volt, 9. helyen végeztem, ez csak 22$ profitot hozott. Nem vártam sokat, de kicsit bosszantó, hogy volt két short, aki már a vakokkal kipontozódott volna, terveztem is, hogy megvárom, mert az 70$-t jelentett volna, ez így meg 34$-t, de ekkor SB-n kaptam egy QQ-t, egyedül button call volt (45.000 volt a stackje, BB=2500, ante 250, pot 6000 a callja nélkül) erre én a 15.000-es stackemmel rá is zúztam az allint, ezt a Bodog akarta így, szerintem nem igazán egy megkérdőjelezhető döntés a 2,5-es M-emmel. :D Srác call, A3o-val. Ez sem feltétlenül megkérdőjelezhető, úgyhogy 71-29 volt az esély arra, hogy duplázok egyet. Flop nem hoz sem ászt, sem semmit a lapjához. Turn sem, csak ásszal nyerhet... River ász. 3 out, river, van ez így. :) Nem baj, érzek némi fejlődést a tornajátékomban, kicsit többet lopkodok, agresszívebben játszom, mégis biztonságosabbnak érzem, ahogy haladok előre a torna során. Legközelebb behúzom. :)

Péntek estétől közel 25k Ft jött össze, úgy hogy mellette csináltam 2 beadandót, 2 prezentációt, szóval nem igaz, hogy nem lehet ezt a tanulás mellett normálisan csinálni. :)

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése