2009. május 17., vasárnap

2009-04-27

Régen írtam, most írok egy második bejegyzést is.

Úgy látom, hogy a naplóm lehet elátkozva. Ide nem szabad semmi pozitívat érni, mert egyébként soha nem idegesít fel, ami történik játék közben, amint ide írok valami jót, utána egyből. Megint játszottam ezen a $T170-es szateliten. Nos, voltam első is a 25 emberből, amikor FT-re kerültünk, akkor viszont csak a 7. helyen álltam. Nos, AK-val toltam hátulról allint, mert láttam, hogy másképp itt nem lesz bejutás, és hát reméltem, hogy azért az AK lehet allin hand. Egy fogadja, ha megverem, akkor a 3. helyre jövök fel, és sima a bejutás akkor is, ha dobok mindent. AQ-t mutat, és természetesen két Q is jön neki. Hogy ez mégis hogy a francba lehetséges, hogy minden egyes ilyen szatelit FT-n orbitális pechem legyen, és hogy kb. már 500$-t buktam emiatt a pechek miatt, ez már hihetetlen. Pedig tényleg jól játszom ezeken a szatokon, nem akarok FT-n coinflipeket nyerni, mert valahogy eddig sem erre volt szükségem, de legalább az ilyen 80-20-at egyszer... Az első ilyen szaton egyből bejutottam az 5-be, azóta meg mintha nem engednék... Tényleg elképesztő most már, 8-szor próbáltam, 2-szer nem volt FT, egyszer voltam az 5-ben, és 5-ször 6-9. hely között. És mindig ilyen átkozott balszerencsés szarral kiesni...

Amúgy érdekes volt az egész, közben cg-ztem is, 1 beülő pluszban voltam, szépen építgettem ezt fel, aztán bumm, egy AA-t set ver agyon, egy AK kikap riveren AQ-tól, és máris -2$-nál vagyok. Aztán jött két hand a szaton, amivel buktam egy keveset, az FT-n meg ez az AK vs AQ és ennyi. Azt hittem, hogy most nyerek cg-n is, a szaton is 170$-t, ehhez képest semmi. Hihetetlen, és mindez 5-6 perc alatt... :(

Szóval azért nem vesztettem sokat, csak hát nem is nyertem. Tényleg nem fogok naplózni... Úgy látszik, itt sírásra vagyok kárhoztatva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése