2009. május 17., vasárnap

2009-05-09

Ma lazulás volt, sokat játszottam, sorozatot néztem, de holnap ismét indul a robot. :) Mondjuk nem reggel, mert akkor majd egy középiskolás osztálytársammal fogunk sörözni valószínűleg, utána meg lesz időm egész nap a józanodásra. :D

Ma tornán Titanon a tegnap nyert OPHU free-s pénzből játszottam (3. lettem), volt set vs overset, szín vs full, minden ami kell. :) Nem sikerült túl jól. :) Játszottam Bodog tourt is, azon megint ITM lettem, jól megy ez a super stack torna. Kár, hogy megint egy UTG raise-re rázúzott allinnel buktam, pedig hibátlan move volt, nem úgy az ellentől. Nálam AQs, nála A9o, és turnön ott a 9-es, kiestem. Már nem is tudom, hányadik ilyen kritikus handet bukom el ITM-ben, amikor már egyenes út vezetne az FT felé. Ami késik, az nem múlik...

CG-n is nyertem, egyelőre 37$ pluszban vagyok NL25-ön 900 hand után.

Ennyit mára, jó éjt gyerekek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése