2009. május 17., vasárnap

2009-05-11

Ha engem kérdez valaki, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy ez nem normális. Egész egyszerűen nem az.

A torna 90 handje alatt volt 3 db AA-om, 1 KK-om, 1 QQ-m és egy JJ-m. Már ez az eloszlás is érdekes, de nem kell félni, nem mentem vele semmire. A Bodog $10k garijáról van szó. Nem volt mutatásom sem, az 540 emberből a 120-ban voltam már. És ekkor kapok buttonön egy AA-t. Senki nem kívánhat jobbat.

Az események? UTG limp, emelés a big stacktől mid posból 4 BB-ig (a stackem harmada, nagy ö'öm bódottá') visszaemelem a kétszeresét, mert mondom úgyis csábítani fogja, még ha tudja is, hogy ez 100% QQ+-ot jelent, erre derék CL allin, én meg örültem, mint majom a farkának, call. Most azt kérdezem, hogy mik a legjobb eshetőségek? Ha zsebpár van nála, az nem olyan jó, mert akkor simán lehet setje, 20% eséllyel megver. De nem volt. Mutat egy AKo-t. Ez csak 7% esélyt ad neki, de mivel ő a big stack, adjunk hozzá még 90%-pontot. És meg is kapjuk a Bodog tornák legcsodálatosabb dolgát, a big stack elleni preflop allint szinte lehetetlen megnyerni. Ennyi. Hihetetlen, hogy nincs pf allinem, és rögtön kiesek az elsővel, ahol minimum 80%-os esélyem van. Múltkor a super stack touron eljutottam ITM-ig pf allin és mutatás nélkül(!!), első pf allinem QQ vs A3, river A. Over. De most jövök rá, hogy hazudtam, mert volt egy JJ vs KJo allinem ezen a 10k garin, river K volt.

Na, visszatérve az AA vs AKo-ra. Flop ászos színhúzó, turn szín, riveren meg még egy 5. is!!! OMGROFL!!!! Ez annyira szar, hogy már hihetetlen. Szerintem az lesz legközelebb, hogy a tour elején bevállalok minden szart, hogy én lehessek a cl, utána meg szórom az allineket végig, minden körben. Tényleg, visszagondolok a legutóbbi 10 Bodog touromra, kivétel nélkül nem igazán volt mutatásom, pf allinem az egész tour alatt, de minden egyes k***a esetben egy ilyen 80-20-szal vagy jobbal estem ki. Szóval egész egyszerűen elképesztő. Az, hogy tourt megnyerni hogy lehet, ahol legalább 150-en indultak, számomra szimplán felfoghatatlan. Még soha nem sikerült, soha, egyetlen OPHU free-n, ahol vagy 40-en voltak. Pedig azért játszottam már pár tornát... Persze biztos, hogy nem játszom túl jól, de azért már... Mindig ez, hihetetlen. És már megint sima ITM lett volna, ha nyerem... Fakkkk....

Próbálkozom derekasan, kicsit plusszos is a torna meg szatelit néhány ITM-nek köszönhetően, mióta vezetem a statisztikákat, de nem akar összejönni a szép eredmény. Mostanában annyira nem idegesít fel, ha kiesek, még ez az AA vs AKo sem, csak ültem, és annyit mondtam a flopon, hogy "na neee", de mindezt halkan, haverom dermedten nézett mellettem, és annyit mondott: "ez így de szar volt...." Hát az. De sebaj. :)

Jó, nem sírok annyira, mert emelett nyertem 23$-t NL10-en valami 200 hand alatt, de akkor is. (azért NL10, mert magasabb átlagpotok voltak, mint NL25-ön)
És most kezdődik a szopóhét az 5 pótzh-mmal, mert megérdemlem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése