2009. május 17., vasárnap

2009-04-27

I'm back!!!

Na jó, azért nem kell semmi Sunday Million győzelemre gondolni, és még egyelőre durrr-ék ellen sem játszom a FTP $1000/$2000-es asztalainál, de játszogattam egy keveset (illetve múlt héten többet), és végre már pozitív eredménnyel.

CG-ben mondjuk elég gáz, hogy még most sincs meg a 10k hand, egyelőre 6232 leosztásnál járok, 96$ profit, 15,44 a BB/100-am. Sikerült egy $1000 guaranteed turbón is ITM-be kerülnöm, 6. lettem 79-ből, a buy-in 11$ volt, a nyeremény 65$, valamint nyertem 250 Bodog pontért 170T$-t egy szateliten, most ebből játszom tourokat. Így jó, mert nem zavar, ha nem sikerül, mivel nem a normál bankrollomból van, a pontokat semmire nem tudtam volna költeni (illetve még van egy kevés), ha nyerek az meg klassz. ;)

Természetesen most is volt negatívum, leriverelések, meg a szateliteken olyan dolgok, hogy letettem a hajam. 43-ból 6. hely, 5 kap $T170-et, az 5. helyezettnek 100 zsetonja maradt, valamint egy 8. hely, ahol kettő már majdnem kipontozódott (1-2 nagyvakjuk volt, nekem olyan 7-8), 6. helyen álltam, ekkor a 3. és 1. helyezett allin megy, a 3. behúzza a 3 outot riveren, így maradok 6., kicsit később allin megyek JJ-val buttonról, KK fogadja, valamint hasonlók. :) Szóval már több $T170 is összejöhetett volna, de azért nem bánom, már ez az egy is szép plusz, de azért még próbálkozok vele, amíg lehet.

Tegnap a Bodog Bounty $10k tornáján 620 emberből 135. lettem, 90 fizetett, de hát AK-t kaptam, picivel átlag alatt voltam, és már elég short volt mindenki, ekkor 1 ember limp UTG+1-ből, én rátolom középről, majd a limpelő call, AA. Ekkor még egy srác mondta, hogy ő AT-t dobott. :D
Alapvetően tényleg szerintem kicsit hamarabb kellene stacket építenem, és a +EV-esélyes szituációkat vállalni, hasonlóan mint cg-n, és nem ennyire befeszülni, persze ez nem jelent eszetlen játékot, de úgy érzem, hogy határeset lapokkal is lehetnék kicsit agresszívebb, hogy a végére ne fogyjak el így mindig, hogy allineket kell vállalni és átlag alatt vagyok. (jó, egy idő után persze elkerülhetetlen, csak úgy érzem, hogy nálam mindig kicsit hamar jön el ez az idő :) )
Egy-két herocall is bele kell, hogy férjen, tegnap csináltam is egy ilyet. 88-cal emeltem 3,5 BB-t középről, hátulról volt egy megadó, akitől láttam már előtte megkérdőjelezhető move-ot (77-tel kezdő stackkel reraise allin másik kezdő stackre, 2. vakszinten, és QQ-t mákolt le riveren vele). T42 flop, én check, ő a 800-as potba 4000-rel allin. Nálam 2200 volt, és megadtam, A2-t mutatott, és vittem is a potot. Ilyesmiket tényleg be kell vállalni, egyszerűen csak olyan lap lehet nála, amivel el akar ijeszteni, bevallom, én leginkább a 99-től féltem, biztosra vettem, hogy T nincs ott, akkor csak value betelne.

Most pár szó a suliról. Nos... Lesz mit behozni az elkövetkező két hétben... Pót zh-k, beadandók, prezentációk. Kerültem már ilyen short stack szituációba, de tolni kell befelé az allineket, mert megesznek a vakok. :D Az M-em még azért nincs a dead zone-ban, de 5-nél nem nagyon több. Remélem, azért ITM leszek a vizsgaidőszakra, reménykedek a Final Table-ben, sikerülnie kell. :) Aztán persze még ott is jól kell szerepelni, mert hát tudjuk, hogy csak az első 3 fizet jól. Bár az ellenfelek csapdáznak rendesen, limp-reraisel közülük pár eszeveszetten, elég kiszámíthatatlanok, nem nagyon lehet őket becsapni, félrevezetni, mert kegyetlenül átlátnak rajtad. Az a probléma, hogy ezen a tornán most nem sok fish van közöttük, sőt van pár elég durva cápa is. Eddig még mindig sikerült boldogulni, remélem most is fog azért. Az is probléma, hogy a torna kezdeti szakaszán nem nagyon keveredtem velük közös leosztásokba, van akit egyáltalán nem is láttam (:D), és egyből allinszituációkat vállalni velük, nem túl jó dolog.
Na, majd meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése