2009. május 17., vasárnap

2009-05-17

Ismét jelentkezem, méghozzá egész jó hírekkel. :)
Nos, ma rengeteget szívtam. (enyhe ellentét az első mondattal, de sebaj :) ) Nagyon sok lemákolást szenvedtem el, meg az, hogy az overpairjeim és setjeim mindig flopolt sorba futnak bele, olyan lehetetlen lapokkal mint 24, 36, 46 ; elég kellemetlen.

Titanon próbálgattam a HU SNG-kat, megkívántam valahogy Vega topicjából, nem ment olyan rosszul, volt 16-9 is az "állás", de aztán a végén hát elég elcseszett leosztásokat szenvedtem el (pf allin KK vs TT, jön a T; TT vs 42 flopolt sor, és hát azt meg ki gondolja, hogy nem mehet allinig ilyen rainbow boardon - 356, és már viszonylag magas vakoknál... magyarul esélyem nem volt stb.), így végül 17-13-nál hagytam abba, kezdésnek nem olyan rossz. Ezt csak 2$-os buy-innel csinálom, fel kellene tolni vagy 150$-ig, és akkor váltanék 5$-osra. Az a baj, hogy játszottam egy tornát is, 5$-osat, szóval a profit nagyjából el is ment, maradt a 66$-om Titanon. :) Így hát a tornákat hanyagolni fogom, és csak HU SNG lesz. Kell egy kis br gyorsan, mire kezdődik az ECOOP. Utolsó napokban nagyon jó overlayes satok vannak, 1-2 nagyobb tornára most is be kellene jutni.

Bodogon cg-ztem NL25-ön, nem ment olyan jól, voltam -30$-ban is, de 580 hand után azért 13 cent pluszban hagytam abba. :D Ami érdekesség, hogy úgy néz ki, ennyi játékkal kb. 40-50 pontot tudok szerezni, ha reggel és este játszom, akkor akár 80 pontot is, ami a reload bónusz esetén napi 8$-t jelent. Valószínű, hogy azért ez a legideálisabb eset, hogy minden nap sikerüljön, de ha csak napi 5$ jön belőle össze átlagban, akkor az havi 150$ csak bónuszból, stabilan, fixen. Ez azért elég jó, és még csak NL25-ről beszélünk.

Emellett játszottam Bodogon egy 2k garantált super stack tourt, kiestem, kicsit dekoncentrált voltam, mikor leültem, és nem nagyon jött semmi 1 órán át, amikor egy J magas flopon KJ-vel allinig kísértem egy AJ-t. Hát paff, maradt 15 T$-om. Ami elég kevés, én pedig azért még szeretném fejleszteni a tornajátékomat. Hát nem volt mit tenni, az esti 3 asztalos cg mellé, most negyediknek megnyitottam a $100k garantált szatelitjét, ahol 25 hely garantált, rebuyos-addonos. Valami 140 ember indult, egész jól ment a dolog, megötszöröztem a stackem szünetre, vettem addont, így összesen 8,40$-ba került a dolog. Egész végig simán ment, nem voltam nehéz helyzetbe, és be is jutottam, ami 109T$-t jelent, így megint lehet tourozni dögivel. :D Ebből tényleg nem zavar, ha nem sikerül a torna, szóval azt hiszem megtaláltam az egyensúlyt. :D

Tehát ma is sikerült növelni a BR-t, ha csak tornadollár oldalon is, kb. +90 pluszban zártam a napot.
Már régen csináltam összegzést, úgyhogy most bepótolom, de hát a laptopvásárlás után nem nagyon akartam, most viszont itt van. Visszahozza lassacskán az árát a kicsike. :)

Bodog Poker: 974,20$ + 119,25T$
Titan Poker: 66,14$
Full Tilt Poker: 31,56$ (na ezzel kellen valamit kezdeni, lehet ebből is HU SNG lesz)
Pokersavvy: 320 SP (azaz ugyanennyi az értéke $-ban, 32$)
Moneybookers: 6400 Ft (kb. 30$)

Ez így összesen kb. 1.250$. Ismét szépen ível felfelé a BR, csak menjen így tovább és elégedett leszek.

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése