2009. május 17., vasárnap

2009-05-13

Gyülekeznek a sötét felhők... Illetve már nem is gyülekeznek, itt vannak a fejem fölött, jó sok, húsos, fekete, villámokat okádó gyilkos felhő. Nem, nem badbeat-széria, ez a post most az egyetemről szól.

Az egyetem, ami a "véletlenek, pillanatnyi elmeállapot, szerencse, balszerencse, tanári jókedv, illetve rosszkedv, jó feladatok, illetve rossz feladatok, jó oszlopba ültem vagy szopó sort fogok kapni" dolgok együttesével ítélkezik feletted. Ja, kihagytam a tanultam rá, nem tanultam rá, és bementem rá, nem mentem be rá dolgokat, vicces, hogy nem feltétlenül fontosabbak, mint az előzőek. :)

Szóval. Egyelőre nagyon elcseszett ez a félév. Nagyon. Nagyon-nagyon. Bár némiképpen szélsőséges is, mivel 4-5 tárgyból már van jegyem is, méghozzá 4-es, 5-ös. A maradék 6 viszont... Nos... A héten 5 pótzh-m van, ebből három már lezajlott és aláíráspótlássá vagy ismételt tantárgyfelvétellé alakul, attól függ, hogy az istenek (dékáni hivatal, illetve tárgyjegyzők) hogyan döntenek sorsomról. Holnap lesz egy dupla zh még stratégiai menedzsmentből, ha nem lesznek meg, valószínűleg tökön szúrom magam.

A vicces, hogy a hétfői zh-ra nem tanultam, azt könyveltem el veszteségnek, és alpótnak. Nos, a másik kettőre igen. De balszerencsés vagyok. Nagyon. Tudjátok, az a tipikus dolog, hogy pont azt az egy feladattípust nem nézed át, vagy tudod a kérdés tartalmát, csak az a gond, hogy magát a kérdést viszont nem érted, hogy mire gondol a tanár, így nem tudsz válaszolni.

És hogy a végére a konklúziót levonjam, megérdemlem. Megérdemlem, mert ugyanúgy ellazáskodtam a félévet, mint ahogy szoktam, de most a pótzh-n nem jöttek az outok. Nagyon nem. Szóval bele kell húzni, és egyszerűen hihetetlen, amit most mondok: minden tárgyból MINDENT meg kell tanulnom, mert most már nem bízhatok semmit a véletlenre. Ja, és hát várom még az istenek döntését... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése