2009. május 17., vasárnap

2009-05-07

Eddig elég jól sikerült abszolválni a nehézségeket az egyetemen, az eheti 6 beadandóból már 4-et megcsináltam, és a 2 prezentáció is szuper lett.

A vállalatok adózása mondjuk nem olyan meglepő, mert abból minden prezentáció ugyanolyan volt, így 4-est vagy 5-öst kapunk rá, ellenben a kontrolling... Ez, hogy egy mezőgazdasági céghez hasraütésszerűen alkotunk mérleget és eredménykimutatást, valamint ebből likviditási tervet,és a nyersanyag-felhasználástól kezdve az egységköltségeken át az eladási árakig mindent mi találunk ki... A mérleget átírtuk mondjuk még 30-szor, a likviditási terv végén kicsit megijedtünk, hogy a bankbetétek a korábbi 30 millióról egy év alatt 160 millióra nőttek (mi faszák vagyunk a világválság idején is :D), de hát valahogy mégis 17 pontot kaptunk a 20-ból a beadandóra és prezentációra... :D

A póker megyeget, bár NL25-ön még mindig nem tudtam játszani rendesen, mert napközben nem voltak asztalok, tornán megint egész jól álltam a középjátékban, aztán totál carddeadség, és kiesés picivel FT előtt, de azért ITM-ben. Ma viszont tornán és cg-ben is laphalott voltam 300 hand alatt, két nagy kezem elbukott, egy színt kellett dobnom, és tényleg kint volt a full, szóval ezt nagyon olcsón megúsztam, ellenben a turnön kialakult nutsoromat két ellenfél is leverte, akik riveren fullra fejlődtek egy 30 dolláros potban. :) Megesik.

Jövő héten 5 pótzh lesz, de azért igyekszem valahogy játszani. Még van 2 beadandóm is, de az elvileg nem nagy cucc, összesen 20 oldal.

Na GL Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése