2009. május 17., vasárnap

2009-05-17

A mai nappal is elégedett lehetek. :)

Kint segítettem Apukámnak a füvet gereblyézni, meg elhordani, kocsit is lemostuk és jutott idő a játékra is, még ha nem is olyan sok, de vagy 2-2,5 óra.

Titanon játszottam 17 HU SNG-t, $2.20-asat, ebből 13-at nyertem, 4-et vesztettem. +16,30$
Kezdek ráérezni, egyelőre 47-et játszottam le, abból 30-at nyertem meg. Titanon csak ezzel fogom építeni a BR-t, nemsokára itt van az ECOOP, addigra minimum a 150$-t el kell érnem. 3 eventre fogok hajtani, azokra, amikre tavaly is sikerült bejutnom. 250k NL Hold'em, 100k NL turbo és 100k PLO. Meglátjuk mi sül ki belőle.

Emellett lejátszottam este 105 handet Bodogon, és hát elkaptak a jó lapok, így 52,65$ pluszban zártam. Még egy short stack AA-t is sikerült riveren lemákolni KK-lyal. Persze már megint KK vs AA. :D Na, így annyira nem bánom azért. :)

Szóval ez összesen 69$ ma, ilyen kevés játékkal ez szuper. Csütörtök estétől kb. 80k-t nyertem már... Unbelievable. :)

Holnap megyek vissza Miskolcra, be kell adnom a szakmai gyakos papírt, csütörtökön pedig lesz vizsgám is, strat. men., amiből már nagyjából felkészültem a két pótzh miatt, szóval 1 nap is bőven elég lesz rá. A vizsga 50 pontos lesz, az eddigi elérhető 50 pontból nekem van 42, szóval a 4-est azért illene már elérni.

Jövő hétre azért még van tervezve egy-két dolog:
1. Jó lenne megnézni egy filmet, mert már régen tettem ilyet, és a naplóm filmrajongó olvasói még elpártolnak tőlem a végén. :D Hogy mi lesz ez, azt még nem tudom, meglátjuk. Tippeket is szívesen fogadok. :)
2. Harper's Island. Az eddig leadott 5 részt meg fogjuk nézni haverokkal, tesóm már látta, azt mondta nem rossz. :)
3. Fringe. Már lement az első évad, mi viszont haverommal még a szünet után kiadott részeket (6-7 talán) nem láttuk. Erre is sort kellene keríteni. :)
4. Mentalista. Na, ez már kezd vicces lenne, harmadik sorozat... Ezt Beámmal nézzük, van még hátra pár rész, ebből is megnézünk egyet-kettőt. :)
5. Keddi iszogatós buli. Ezt is meg kellene ejteni, bár lehet, hogy áttesszük csütörtökre, vizsga utánra, még meglátjuk.
A sorozatokat tuti nem fogjuk mindet ledarálni, majd amennyi sikerül. :)
6. Futás, futás, futás... Ráveszem Beust, meg még esetleg egy-két csatlakozni vágyó egyén is hozzánk csapódik és megyünk futni, mert jó idő van, és futni jó. :)
7. Emellett már igencsak edzeni is kellene, össze is dobatok tesómmal valami jó kis bent végezhető edzéstervet, mert hát a kondibérletről lemaradtam. Még a nyárra össze kellene spórolni pár ezer Ft-ot kondizásra... Bár nem olcsó mulatság az a baj, ha komolyan gondolja az ember, én meg anélkül bele sem kezdek, mert fölösleges.

Na, nagyjából ennyi. :)

Most pedig jó éjszakát Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése