2009. július 5., vasárnap

2009-05-21

Mostanában megint nem játszottam olyan sokat, HU SNG-kat nyomtam Titanon, kb. 150-et 12%-os ROI-val.

Nem gondoltam volna, hogy egy torna kapcsán ilyen gyorsan szükségem lesz rá. :) Most az esti Bodog 1500$ garantálton ugyanis HU-ot játszottam egy magyar sráccal. :) Sajnos a 150 HU nem hozta meg a várva várt tornagyőzelmet, pedig egyenlő stackkel indultunk, valamint volt olyan, amikor 3:1 arányban vezettem, ekkor vállaltam egy KJs vs QQ allint, sajnos nem jött a K. A végső handben 99 vs AA pf allin volt, benne van. Ennek ellenére nagyon-nagyon örülök, ugyanis ez az eddigi legeslegnagyobb tornanyereményem, 7.70$-es buy-in mellett 300$-t kaszáltam csekély 4 óra alatt!!!! :) :D:D Mostanában aztán tényleg nem panaszkodhatok a tornákra, mert igencsak jól sikerültek, úgyhogy nagyon örülök! :)

Holnap reggel lesz 10-től stratmen vizsgám, amire nem készültem túl sokat, de múltkor elvileg az alpótra megtanultam mindent, szóval reggel kelek 7-kor, és még tanulok egy kicsit.

Hihetetlen szériám van most, az elmúlt egy hétben kb 150k-t nyertem, nem is tudom pontosan hirtelen, hogy mennyit.

Az a tornagyőzelem sincs már olyan messze, most is ott volt egy karnyújtásnyira. :) Ez egy kicsi torna volt, de mégis azért az öröm mellett ott van a kis csalódottság, szóval értem a nagyokat, miért olyan rossz nekik, amikor az 1 millió dollárral és második helyezéssel kicsit csalódottak. 166 ember volt a tornán, és egyetlen egy győzött le. :) Legközelebb nem fog. Nem nyugszom, míg nem nyerek egy 100+ fős tornát. :)

Ja, és újra van Moneybookers számlás utalás 8k nélkül, ha még valaki nem vette észre eddig, gondoltam szólok! :)

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése