2009. július 5., vasárnap

2009-05-23

Igen, ennyi jóság után várható volt egy tré fos nap. És hát az is kellett, hogy igazán megrendítően kiemelkedő legyen.

Bodog cg, 500 hand NL25-ön, -27$, az eseményekhez képest a lehető legalacsonyabb. Az ász magas két lappal alkotott flushömet veri egy QTs-vel alkotott színsor. AK-mat AT veri runner-runner flush-sel, KK-mat TT veri riveren érkező settel és hasonló nyalánkságok.

Elindultam most éjszaka az 5k garantált 12+1-es rebuyos tornán. Hát itt is elsülhetett volna igen-igen durván a dolog. A megkétszereződött stackemet nem bírtam triplázni két csávó ellen az ásszal alkott sorommal, mivel riveren jött a sor lentre, split pot. (jó, persze pre allin volt, szívhattam volna vele, mert AQ-val mentem JJ és TT ellen... de amikor már lent van a sor... és jön a rohadt 6-os... grrr :S) Ezentúl elég jól ment a dolog, annak ellenére, hogy UFPokerStart kaptam a balomra... Jött is tőle a 3bet rendesen... :) Majd egy láthatóan gyenge short stack preallinjét megadtam TT-zel. Nála KJ és jött a J. Ezután később nekem kellett allin mennem A4s-sel, megad KJ, jött a J. :) Szóval két coinflip bukó zsinórban. Most 2 óra veszett kárba, ez van. :) Nem játszottam rosszul, igazándiból lehet, hogy a TT-t dobni kellett volna, mert végülis elég valószínű volt, hogy coinflipet vállalok vele. Azt tudtam, hogy dominálva nem vagyok, akkor nem tolt volna preollét, és bíztam benne, hogy alacsonyabb pocket van nála. Hát nem az volt. :) Játszottam megint az 1500k garin is, lapsivatag -> kiesés.

Azért hogy kis siker is legyen, sikerült a Titanon bejutnom az ECOOP event 1-én a második fordulós 25+2,5-ös buy-inű satra, ahonnan már a 250k gari NL Hold'emre lehet bejutni. Ez vasárnap este lesz, szóval addig meg kell tanulnom a vállalati stratégiát. Hozzátartozik a dologhoz, hogy a végén sikerült egy iszonyatosat mákolnom 88 vs KK pf allinben, a flop első lapja a 8-as volt. Nagyon kellett, sajnáltam szegény srácot.

Na, mostanra ennyi, megyek aludni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése