2009. július 13., hétfő

2009-07-13

Tegnap írtam, hogy durva nap volt. Nos, ha az durva volt, akkor a mai rémálom.

Megint, komolyan nehéz ezt elhinni. Everesten 4 beülő mínusz, plusz kiderült, hogy félrevezettem a naplóolvasóimat, valamint magamat is, ugyanis a bónuszt folyamatosan kaptam, tehát 200$-ral kevesebb is a tiszta profitom. Ez a nap fájt. Nagyon fájt. Ahelyett, hogy kapnék 200$ bónuszt, tegnap este, és ma este összesen buktam 8 beülőt vagyis 200$-t... A bb/100-am sem olyan irreálisan jó így, most kereken 20 a bukók után, persze azért még jó.

De ez nem elég, hogy a cg nem ment. Mondom, akkor játszok tornákat. 3 tornát játszottam. De ez kész. Mindről úgy estem ki, hogy egész egyszerűen leírhatatlanul nevetséges. Az utolsón 3 out ejtett ki, az ellenfél játéka szimplán felfoghatatlan, de jött neki az AJ-hez a két pár. KQo-val emeltem pozícióból, megad OOP. Okés. KJ3 flop. Okés. Emelek potot, mert volt még egy ember rajtunk kívül. Megad egy. Okés. Jön a 9 turn, amivel színhúzóm, és gutshotom is lesz a top pár mellé. Erre benyom egy allint. Gondolkodok, de mondom potot kell megadnom, ha két párja, setje van, még akkor is van outom, a QT veszélyesebb, de azzal megadnai az előző utcákon is kemény játék, szóval már nem fogom eldobni, nem blöfföl ki. Megadom. Látom az AJ-t, örülök, mert két outját fogom abból a 5-ből a szín miatt. De nem, a 3 out jön egy ász képében... Megint olyan, hogy ha nyerem, igencsak előre ugrok, és játszhatok nyugodtan. Nem lehet. Az egyik tornán szimplán buktam 3 coinflipet shortok ellen (megadtam AQ-val, AJ-vel, 99-cel és kb. coinflip szitu volt mind), utána meg betoltam CO-ból KQs-sel és AA fogadta SB-ből...

Tegnap estétől cirka 1.200 hand alatt 4 póker vert meg. 4. Volt olyan, hogy nagy vakként Qh5h-val én szerencsétlen belekeveredtem egy emeletlen potba, két ellenfél ellen. Flop 3h4h6s. Álomszerű. Emelek, visszaemel, tovább emelek (Selindektől tanultam, hogy itt bizony mindent be kell tenni, más kérdés, hogy mostantól kezdve 10000%, hogy nem fogom, még SH-n sem... Mivel más nem jön allinig ellened általában, csak a set... a top két pár is megijed ilyen emelgetés után a settől... Ha meg lejön a szín, vagy a sor, megnézzük olcsón, és ha tényleg setje van, akkor meg úgyis jön allinig... Szóval sztem sokkal inkább meg lehet játszani +EV-sen, főleg a sok fish játékos ellen, ha nem megyünk allin, és most már ennek megfelelően fogok játszani), allint tol, nincs más hátra, call, lássuk a medvét. Mutat 66-ot. Hát mondom igen, ez a legrosszabb eset, de még van esély, 40-60, hátha. De hogy már turnön drawing dead legyek... Jött a póker. Ha top párral mentem short stack ellen (ilyen AQ, AK-ra kell gondolni, A48, K52 és hasonló kaliberű flopon, a K52 konkrét példából van kiemeve ;) ), ami elvileg ideális eset ellenük, és kifejezetten elegendő allinig, akkor biztos, hogy ilyen abszurd K5, A4 két párja volt... A szín is megint mindig ott virított ellenem, hiába emeltem már potot, vagy kicsit pot felett, adták és jött, nem hittem el, megadtam, ott volt, ha eldobtam a szín érkezése, illetve egy méretes emelés után és can't believeztem, mutatták, ott volt... Valami bottom, mid pairrel végigkísérnek, alap, hogy jön riveren a két pár. Short stack ellen preallin esélytelen, volt hogy 5$-ja volt, AQ vs 56, AJ vs Q8, nem nyertem egy ilyen coinflipet sem. Hát igen, itt a shortok nem úgy játszanak, mint IPokeren, szóval ilyen mutatásaik vannak. Tegnap is volt egy olyan, hogy az egyik short 3-szor 3betelt rám, meguntam, és a következő körben K8s-sel 4beteltem. Előtte 11$ volt összesen a hand előtt, betolja. Na mondom, nem hiszem, hogy mindig lapja van és pont most kapott valamit... Már megadom, még ha majdnem fél beülő bukó is, megnézzük, már még egy 30-70-hez is elég a pot odds, hátha közelebb van a coinfliphez valami AQ, vagy hasonló ellen. Mutatás: 65o. Flopon 6-os, én nem javulok. A mai napon az AK sem remekelt, talán ha 2-vel eltaláltam a boardot (az egyiknél a két pár vert, az tuti) és úgy 20-szor nem. Az AA-aimat és KK-aimat is tizedelték a setek rendesen... Itt meg annyira nehéz eldobni, de annyira... SH asztal, és ezek a mutatások sokszor... Egyszerűen nem lehet eldobni (PT-vel majd biztos könnyebb lesz néhány ellenfél ellen), mert hihetetlen, hogy még bottom pair ellen is kerültem allinig J magas boardon JJ-vel a kézben múlt héten.

Ilyenkor mindig annyira letör a dolog, tényleg ez a legnehezebb a pókerben, amikor egyszerűen tehetetlen az ember, mert mindennel megverik. Jönnek, csinálják a baromságot, de megvernek. Komolyan mondom a 66-os srácon kívül, aki pókerrel vert, meg még az AA-m és KK-m elleni seteken kívül , nem nagyon tudok olyan esetet mondani, amikor ne játszott volna rosszul az ellenfél, vagy ne jött volna neki 2-6 out valami cooler partiban akár, valamint coinflip győzelem nélkül is elég nehéz érvényesülni.

Borzadály, de hát ilyen is van sajnos. Holnap szerintem kis szünet, és befejezem a Ryan Fee pdf-et, mert a nagy nyerés közben megfeledkeztem róla, most pofonoktól piros arccal visszaülök fölé, és kijegyzetelem teljesen. Szerintem holnap ilyen kis handelemző napot is tartok öcsémmel, biztos sok a hiba is a játékomban, azért még mindig nagyon keveset játszottam SH-n...

Most pedig jó éjszakát és szép álmokat Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése