2009. július 5., vasárnap

2009-06-12

Great "suckday". Két tornán összesen vagy 6-7 bad beat, csak azért nem estem ki már hamarabb, mert ugye általában nagyobb volt a stackem. Kivéve amikor nem. Na akkor estem ki. :D Az egyiken még így is majdnem ITM. AZ OPHU freeről az ottani topicban már írtam, JTs pf allin. Meguntam. Ez össz. -19$. Egész nap olyan kedvtelen, motiválatlan, frusztrált, ideges vagyok, nem tudom miért. Nincs valami jó kedvem. Illetve van egy sejtésem, de hagyjuk.

CG-n 27$ plusz, pedig sokat fisheztem... Az utóbbi időben pedig már leszoktam róla, de most ma annyit chateltem, hogy egész évre elég. Nem tudom miért Phil Hellmuth-kodtam, de már egy idő után szégyelltem magam. Tényleg az előbb említett frusztrációval lehet kapcsolatban.

Holnap délben vizsga, végignézegettem egyszer, kontrolling lesz. Még reggel belekukkantok, remélem elég lesz.

Na mentem, most még írni sincs kedvem valahogy. Jó 8!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése