2009. július 5., vasárnap

2009-05-23

Úgy látom sikerült elkapni a fonalat megint tegnap. Ma folytatódott.

Titan Event 3 szateliten bejutok a köv fordulóba, aminek számomra most lett vége. Innen lehetett volna az event 3-ra bejutni.
88-cal emelek, 2 adja, 752 flop, emelek, 1 allin megy, másik dob, én call. Mutat A7, erre is számítottam, river ász. Vége. De gondoltam ne csak egy tornát játsszak, mert az időpazarlás, így elkezdtem egy 2500 garantáltat is, buy-in 5.50$. Első lap, amivel játszom, egy KK, emelés 5 BB-ig, egy call, majd egy miniraise, én allint tolok, megad, AA. Vége.
Emellett nyomtam 7 HU-ot, ahol ez az ász river dolog 4-szer végzett ki. Szuper. Olyan emberek vertek meg, hogy szégyellem magam. Közük nem volt nem hogy a HU-hoz, de úgy magához a pókerhez sem. Úgyhogy mára elegem van, tanulom is a vállalati stratégiát. Gondolom ezek okkal történtek annak érdekében, hogy takarodjak tanulni, ezt utasította a Titan. :)

Igen, sejtettem, hogy lesz ilyen, mivel az elmúlt 10 napban nagyon kijött a lépés. Sebaj, nem csináltam ma sem különösebb hibát, jól játszottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése