2009. július 5., vasárnap

2009-06-10

Szépen haladok egyelőre, ebben a hónapban mondjuk még csak 3.500 cg leosztást játszottam le NL 25-ön, de már ezalatt is összejött 240$, azaz majd 10 beülő. A limiten elért bb/100-am 8.200 leosztás után még mindig 24 körül mozog, remélem tudom tartani minél tovább. Tegnap összejött mondjuk egy-két kellemetlen leosztás, és az esti sessiont -1 beülőben zártam, ma viszont 2,5 beülő pluszban. Az ászos royal flush-húzós flopolt színemmel sikerült 1 beülőt buknom 5-ös póker ellen, nem annyira mindennapi, de megesik. :)

Tegnap voltunk a haverokkal a moziban, úgyhogy most hosszú idő után jöjjön egy kis filmkritika is. :)

A film címe: Terminator: Salvation

SPOILER!!!

A trailerek és Christian Bale alapján én egy nagyon jó filmet vártam, ami a sztem elég szarra sikeredett Terminator 3 után majd a sorozat újbóli felemelkedését hozza maga után. Nos, szerintem nem így lett.

Nem azt mondom, hogy annyira borzasztó film, jobban tetszik, mint a Terminator 3, de az első kettőt meg sem közelíti. Nos, hogy mivel is volt gondom. A filmnek nem igazán van főszereplője. Olyan fickó, akinek szurkolsz, várod, hogy mi történik majd vele, jót röhögsz valami "faszagyerekes" beszólásán, vagy oda-vissza elalélsz a karakterfejlődésétől, esetleg meghatódsz vagy elgondolkozol azon, amit mondott. Semmi ilyen. Egyszerűen itt van ez a John Connor és ez a Marcus nevű ... akármi... és ... vannak. Ennyi. Tehát főszereplő nincs. Akkor, az eddigi 3 Terminatorhoz hasonlóan legalább valami "főboss" az van benne ugye??? Nem, az sincs. Ez, hogy a végén jön a T800, szerintem nem olyan. Egyszerűen nekem ez így nem nyert. A színészek sem alkottak semmi maradandót, mondjuk lehetőségük sem volt sok rá.

Másik gond, hogy a film szvsz nem igazán szól semmiről... Csak úgy hömpölyög végig, aztán paff, ennyi volt. A Marcus-féle beépülős dolgot már láttuk az Emlékmásban, szinte totál ugyanaz, hogy ott Schwarzinak törölték a memóriáját, hogy kicsalogassa az ellenállókat, de aztán meg mégis jófiú marad. Aztán a vége... Egy nagy klisé... Nagyon nagy. Eredetileg más befejezést szántak neki, az azért ütősebb lett volna, mert amikor Johnt felnyársalták, akkor már tudtam hogy ez lesz...

Az akciójelenetek sem lettek olyan nagyon jók, a trailerben nagyjából minden benne volt. Az amikor meg Marcus lecsapja az egyik ilyen "robotrepülőakármizét" a kocsin lévő láncos cuccal... Hát, ott azt mondtam, hogy jött az 1 out... És amikor menekül a csajjal és kb. 100-an lövik golyószórókkal meg minden szarral és a csajnak egyszer eltalálják a lábát... Nos... ezek nagyon B kategóriásak szerintem.

Ami nekem tetszett az a látvány, ez a kicsit szemcsés, már-már szépiaszerű kép, valamint a néha felcsendülő klasszikus terminátor zene.

Nem tudom, hogy miért ez az McG nevű akárki rendezte a filmet. Megnéztem, hogy mit csinált előtte, hogy kiérdemelte, nos... Charlie angyalai. Hát mondom az igen.

Szóval annyit megér a film, hogy egyszer megnézze az ember, mégiscsak Terminator, de nálam ez csak egy szolid 4,5/10-et ér. Ilyen pontot még nem nagyon osztottam itt ki, a megjegyzések között lehet szidni, ha valaki nagyon nem ért egyet. :)

Most pedig go controllingot tanulni, holnapután vizsga. :)

Szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése