2009. július 5., vasárnap

2009-06-14

Most végeztem a reggeli 500 handes kis sessionömmel. -35$-ban voltam pillanatok alatt, már megint elkezdtem chatelni vadul, amit szegény JohnnyFirpo kolléga kénytelen volt elviselni. Mármint neki panaszkodtam, sírtam, úgy kell érteni. :) Aztán valahogy erőt vettem magamon, és leálltam ezzel, igyekeztem a játékra koncentrálni, ha ma szivatni akar a Bodog, akkor szivasson, elég sokmindent köszönhetek már ennek a drága szoftvernek így is, többek között a laptopot, amiről most eme sorokat írom, szóval... szeretem én őt. :)

Gyorsan átlendültem +40$-ba, de aztán a végén jött eme kellemetlen hand:

66-ot kapok középen, elölről 4BB-s emelés, call, mögöttem még két call. J33 flop, mindenki checkel. Turn álomkártya: 6 (később kiderült, hogy rémálomkártya...). Itt jön elölről egy miniraise (színhúzót adott valszeg a 6-os) én emelek egy egészségeset, mondom úgyis fogják adni, ha húzójuk van, mögöttem leghátul call, elöl dob. River Q. Itt emelek, jön a visszaemelés, majd én allin, megad. És valahogy már a flopon éreztem, hogy JJ lesz kint. És egyre biztosabb vagyok benne, hogy az ilyen megérzéseket nem szabad elnyomni. Nem tudom megmondani, mi az, ami ezt sugallja, de tuti, hogy ezt éreztem. Tudom, itt jön az, hogy "hát megérzéssel nem lehet játszani, csak az oddsok, meg ott volt a fullod, nem dobhatod el!!!", de én szerintem igenis hallgatni kell az ilyen megérzésekre, legfőképpen akkor, ha már a játék is úgy alakul, hogy kezd igazat adni (gondolok itt a visszaemelésre). Szóval érdekes dolog ez, természetesen a racionális énem azt mondta, hogy vagy QJ van nála, vagy slowplayelte a 3-asát flopon... Nehéz ügy.

Ezután azt mondtam, hogy elég lesz ez mára, hagyjuk abba addig, amíg pluszban vagyok, ez nem az én napom, így +16$-nál kiszálltam.

Túl vagyok 10k handen, a bb/100-am 20,62 ; amivel totálisan elégedett vagyok. Tudom, még ez sem egy nagy minta, de némi bizakodásra ad okot. :) A bónuszból is megvan már kb. 72$, kb. 24-ig kellene minél többet kiszedni ebből a lehetséges 160$-ból, azért 100-at mindenképpen el akarok érni.

És most jön a tanulás, holnap két vizsgám lesz, egyik sem könnyű, vállalati stratégia, valamint vállalatok tevékenységének gazdasági elemzése. Úgyhogy reggeli, aztán megyek kocaállományt meg tejtermelést számolni.... :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése