2009. július 6., hétfő

2009-07-07

Elkezdődött a nyári gyakorlatom. :) Unokatestvérem munkahelyén vagyok, úgyhogy szerencsére jó dolgom van. :) Még kávét sem kell főznöm, mint a legtöbb helyen, kedvesek az emberek, szóval minden rendben van. :) Itt voltam 2 éve is, úgyhogy ismerős arcok üdvözöltek, örültem neki, hogy ráadásul mosolygósan. :)

Persze amiben tudok, segítek, de ma legfőképpen angoltanulással telt az idő. Ezt még nem említettem a naplómban, de szeptember környékén el akarok menni nyelvvizsgázni, szakmai középfok kell a diplomához, a német már megvan, úgyhogy jöhet az angol. Nos... az egyetlen bökkenő, hogy én még soha nem tanultam angolt. :) Illetve órai keretek között még soha. :) Beusom elhalmozott viszont angol könyvekkel, a füzeteivel, szóval van miből felkészülni. Kíváncsi vagyok, vajon 2 hónap elég lesz-e rá, végülis egy komplett nyelvről van szó. :) A szókincsemmel nincs gond, több szót tudok valszeg, mint németből, a magnó sem lesz szerintem problémás, a filmeket is megértem felirat nélkül nagyjából, a nyelvtan neccesebb... De hát ezért tanulom, majd meglátjuk mi lesz. :)

Ma "lepapíroztuk" az ismerőseimmel (barátnőm, barátok és barátnőik :D), hogy mikor megyünk nyaralni, a nyári gyak miatt csak augusztus végén ér rá mindenki, úgyhogy oda beiktattunk egy 5-6 napos pancsolós-borozós-hülyülős-napozós-pihenős-egyebeket csinálós (:P) kis kikapcsolódást. :) Eger környékére megyünk, egész pontosan Bogácsra, de elképzelhető, hogy onnan átugrunk ide-oda, szép kis házat sikerült haveromnak bérelni, úgyhogy klassznak ígérkezik.

Emellett azért szeretnék a családommal is elmenni 2-3 napra legalább valahová, még a tervezési fázisnál járunk. :) Nagyobbik tesóm megy Keresztszüleimmel Törökországba, úgyhogy Neki is jó dolga lesz. ;)

A nyári gyak után megyek Beámékhoz pár napra, és majd Ő is jön hozzánk augusztusban, úgyhogy ez a nyár tényleg minden szempontból mozgalmasnak ígérkezik. :) Jó sok dolog lesz itt bezsúfolva... :)

Na és természetesen most itt az egészet egy pókeres napló kapcsán olvassátok, úgyhogy essen egy kevéske szó a pókerről is. A póker most megy. :)
Na ennél kicsit bővebben:
A legutolsó bejegyzésem óta 1.400 handet játszottam, ami nem olyan sok, lehetett volna kicsit több is, de nem volt rá annyi időm, ezalatt most 79$ jött össze. Annak fényében, hogy most azért kaptam bad beatet is rendesen, szerintem kifejezetten biztató eredmény. Volt vagy 3 szín vs nagyobb szín, AA vs QTo bukó T magas flop allinnél, QQ vs TT (ez a legemlékezetesebb :) ) és még egy néhány pár vs kisebb pár bukó, QQ vs AA short ellen, ahol elkerülhetetlen volt az allin, river gutshot, river színek, szóval a peches leosztások minden válfaja képviseltette magát, de tűrtem, játszottam, és az ellenfelek is elég rosszul játszanak ahhoz, hogy egyelőre ne tudjanak elkeseríteni. Nagyon megkedveltem az SH-t, szerintem most jó ideig ezt fogom nyomni. Főleg így, hogy elérhető közelségbe került már az NL50 is (120$ van meg a 200$ bónuszból, mire meglesz az egész, sztem a BR elég lesz az NL50-hez).

Nagyjából ennyi volt a mese mára, jó éjszakát gyerekek!!!

u.i.: Megint nem fogok eleget aludni, és vörös szemekkel megyek reggel "dolgozni". :S :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése