2009. július 5., vasárnap

2009-06-20

Na, még egy vizsgám van hátra, és vége. 2-es a vilgazd is, ösztöndíjátlag nem lesz meg, mert hát felvitték állítólag 3,8-ra, nekem meg 3,6 vagy 3,7 lesz az átlagom. Szuper, elmehetnek a pi**ába, és ezzel kb. ennyit is foglalkozom.

Más:
Most gondolkozom ugye, hogy átmenjek-e Everestre. És ha a Bodog így folytatja, mint amit a legutóbbi 3 napban is művelt velem, hát nem igazán győz meg arról, hogy maradjak. Tény, hogy még így is 200$ pluszban vagyok ebben a hónapban, de a legutolsó 3 sessionöm eredménye -61$, -20$, -36$, és ez összesen nem volt 1000 hand. Valami vicc, hogy mikkel vernek meg. QQ vs 53s, úgy, hogy emeltem 5 BB-t preflop, pozíción kívül volt, flopra jött 6 és 2, színhúzója nem volt, és adja a pot raise-t, és egyből jön a 4-es. Én meg még kapok színhúzót is, hogy természetesen bekerüljön minden. Jön ellenem minden gutshot, minden szín. Ha teszem azt preflop indul az AA, KK, QQ-m ellen ugyebár két kisebb lappal, akkor nem egy párt kap, hanem egyből flopon drillt, hogy vagy nehéz dobásom legyen, vagy szívjak. Mindig ott vannak a kész lapok, ami ellen sansz nincs. Vagy kapom a jobbnál jobb kombókat, amik ellen virít egy set. Vagy nem kapok semmilyen lapot 100-200 handen keresztül. Szóval most tragikusan megy, egy tornát is játszottam, de arról is kiestem mint a szar. 5 nap múlva letelik a bónusz, remélem addig nem veszítem el a havi profitomat. A bb/100-am is már csak 15,70 ; gondoltam, hogy nem lehet tartani azt a 20 körüli értéket, túl szép is lenne.

Ennyit mára... A csütörtöki szülinapi bulizás jól sikerült, ezt láthattátok az utolsó megjegyzésemnél. (így visszanézve elég gáz. :) )

Azt még nem is írtam... Blogger free-n is végig az elsők között voltam, összeakadt a bajszom az asztalnál azzal az egyedüli emberrel, akinek több zsetonja volt mint nekem. Emel 4 BB-t, megadok hátulról AJ-val. Flop AJ9. Természetesen eljutunk allinig, mutatja a JJ-t. Alap. Én meg már örültem, mint majom a farkának, hogy milyen cl leszek. Shit.

Megpróbálom összeszedni magam ismét fejben, kicsit szétszórt vagyok, remélem az esti session változást hoz. Ez a -25k Ft kicsit fájó 1000 hand alatt. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése