2009. július 5., vasárnap

2009-06-30

Tegnapi nap jó volt, és ma is az első 200 handes sessionömet +32$-ban zártam. Az esti sessionben ami történt, az meg megint vicc volt. Tiszta ideg vagyok ismét. 500 hand, -100$. Így 2.000 hand után -20$ az SH is. Esélytelen vagyok. Olvasom másnak a sikereit, PatGarret három tornát húzott be, több száz főseket, amihez tényleg csak gratulálni tudok, yooio most nyert $15k-t, úgy, hogy ha minden igaz februárban még csak 300$-os BR-ja volt...

Én meg már két éve ezen a szánalmas gyökért szinten vagyok, hol feljebb megyek kicsit, hol itt káromkodok, de nem jutok egyről a kettőre. Nem tudom, hogy lehet ez. Tényleg biztos sokat hibázom, de most ez ami ment, megint nevetséges volt, következett a káromkodás, Apukám már idejött mellém, aztán ő is nézte a szebbnél szebb handeket, az 5 perc alatt, amíg itt ült mellettem, látott kb. 10 bad beatet... Mert sztem az is bad beat, ha short (8$-os stack) ellen allin kell menned már a 3bet callja után K53 boardon, és ő K3-mal callolta a masszív 3betet, vagy KK vs 44, szintén 3betelt potban 459 boardon, ahol szintén emeléssel kezdek... De hogy az, hogy ha lejön a szín, akkor biztos, hogy azzal adogassák a potnyi emeléseket, illetve preflop 3beteket, ráadásul ilyen K7, Q5 meg hasonló szarokkal, nevetséges. Kisrapi írta, hogy 1,5 óra alatt nyertek 150$-t. Nem értem. Rohadjak meg, de nem értem. Én is látom, hogy nevetséges ez a mezőny, de képtelen vagyok nyerni. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: (:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: (:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: (:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Naplóírás off most ismét egy ideig. 20.000 hand után írok csak ide valamit, akkor is el fogok szenvedni odáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése