2009. július 5., vasárnap

2009-06-05

Nem sok minden történt az elmúlt pár napban, de azért úgy nagyjából összefoglalom.

Játszottam kb. 800 handet, nem sokkal mozdultam felfelé, most 1390$-om van Bodogon, Titanon meg valami 75$. Tegnap óta iszonyat cooler handeket láttam, most reggel is hullámvasutaztam egyet, végülis +33$-ban zártam 600 hand után, tegnap viszont volt egy -27$-os sessionöm.
Lényegében KK vs AA volt a tegnapi full beülőért, ma volt JJ vs Q8 Q88T9 boardon, totál passzív volt, aztán riveren meg allinig mentünk. Hát, ott volt a flopolt full. Emellett volt egy 44 vs AA A48 flopon, nyilván allin lett belőle, de ezt visszakaptam egy KK vs 44 K4T flop leosztás keretében. Volt még pár nyalánkság, ezt most nem sorolnám inkább, fölösleges. 6.000 hand után NL25-ön 350$ pluszban vagyok; 23,77 a bb/100-am.
Gondolkoztunk rajta régebben tesómmal, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki shark legyen a poker-edge szerint. Tegnapelőtt, ahogy léptem be msn-re, tesóm küldött egy üzenetet egy linkkel, hogy nézzem már meg, valamint pff...

Megnézem:
MerACE a Bodogon

Apró szépséghibája az egésznek, hogy Full Tilten is sharknak ír, pedig ott aztán mínuszban vagyok. Biztos jól csinálom, csak sok a bad beat. :D:D:D A Playteches red fish státuszt meg nem kell nézni, mert BetMoston utoljára kb. 1 éve játszottam s&g-kat ezzel az accounttal. :D Cake-en meg Bombnak ír, ott SH-ztem egy keveset Red Staron, de hát az is mínusz volt, szóval nem igazán hitelesek nekem ezek a progik, max. vicces az egész. :)

Ami viszont jó, és majd NL100-tól (remélem minél hamarabb) hasznát fogom venni, az a pokerlistings.com. Meg lehet nézni, hogy kinek a legmagasabb, legalacsonyabb a bb/100-a meg egy-két adata, szóval Poker Tracker és Hold'em Manager nélkül nekem elég lesz ez is. Valójában nem tudom, hogy kellenek-e nekem egyáltalán ezek a programok, olvastam, hogy van aki elvan nélkülük magasabb téteken is, valamint volt aki azt mondta, hogy negatívan befolyásolta a játékát, mert túlságosan az adatokra koncentrált. Na majd meglátjuk, ha NL100-on leszünk. :)

A héten végignéztük Beámmal a Mentalistát, jó kis sorozat ez, nem az a hú de nagyon kiemelkedő, de sztem nagyon kreatívak az egyes részek (bár elég sokszor sikerül rájönni már viszonylag az elején, hogy ki a hunyó :) ) Szerintem a Helyszínelőktől jobb, abból láttam vagy 4-5 részt, de nem fogott meg különösebben, ez meg igen. Lehet, hogy a főszereplő miatt is, de jópofa ez a Patrick gyerek. :) Meg engem valahogy mindig is érdekelt ez a manipuláció, illetve mások gondolatainak, érzéseinek, véleményének a megfejtése dolog. :)

A héten még program volt, hogy Gamestart próbáltam szerezni. Régebben rendszeresen vettem a PCGuru-t, aztán néha Gamestar is becsúszott, de már jó ideje nem vettem. Most viszont haver mondta, hogy Gears of Wart, vagy ami még érdekesebb Unreal Tournament 3-at adnak mellé dobozos változatban, lehet választani. Nos, 6 újságosnál voltam, az egyik helyen volt még 1 szám, természetesen Gears of Warral. :S Bea most telefonált, hogy megnézi Nyíregyen (bizony nekem ilyen barátnőm van, eszébe jut és felhív, hogy megnézi, hogy a kocka barátjának ö'ömet és bódottságot okozzon :D ), de valszeg ott sem lesz már sajnos. Most olvasom a honlapon, hogy a GoW-os GS teljesen elfogyott, UT3-as meg még a szerkesztőségben van. :S Durva, mert 2000 Ft-ért adnak az újság mellé drágább és nem is túl régi játékot, és azért UT3-azni nem lenne olyan rossz néha neten. :) Na, majd meglátjuk, hátha Picim szerencsével járt. :)

Nagyjából ennyi mára, most lassacskán tanulni kellene, de lehet, hogy Gridezés lesz előtte kicsit. Ja, igen, ez meg egy autós játék. :) Amiket nem szeretek, de ez most tetszik. De nem vagyok annyira nagyon kocka... Most így jött ki a lépés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése