2009. július 5., vasárnap

2009-06-08

Ma voltam szolgáltatás menedzsmentből vizsgázni, nem sokat tanultam erre sem, de nagyon valószínű, hogy 3-as legalább meglesz, szóval abszolút okés. Van még 4 vizsgám, pénteken lesz controlling, de azért annyira nem tragikus, remélhetőleg mind sikerülni fog.

Tegnap indultam a Bodog 10k gariján, hát nem tartottam sokáig, JJ-val estem ki A4s ellen. Preflop 4,5 BB-s emelésemet OOP lazán adta, utána a pot emelésemet a flopon lazán adta színhúzóval, utána meg már nem volt sok lehetőségem.

Tudom, hogy akartam még ide írni egy-két dolgot, de most nem igazán jutnak eszembe. Ja igen, valszeg hónap vége felé át fogok menni Everest Pokerre, csak azon gondolkozom, hogy hogy is csináljam. Most valamivel több mint 1400$-om van Bodogon, kapok még hozzá bónuszt hónap végén, de nem tudom, hogy kivegyem és áttegyem az egészet, és akkor nemsokára NL50-en játszhatok, vagy megosszam a BR-t és akkor mindkét teremben NL25-ön játsszak. Esélyesebbnek tartottam az első variációt, mivel azért mégis csak ez teszi lehetővé a gyorsabb meggazdagodást (:) ), de a Bodogot meg... hát megkedveltem. :D És az is mellette szól még, hogy nem ismerem az Everest Pokert. Nem tudom milyen a játékosállomány, van-e rakeback, vagy valami bónusz stb. Illetve azt nem tudom, hogy ha Pokersavvy-n keresztül regelek, akkor kapok-e rakebacket, szóval utána kell még nézni ezeknek a dolgoknak. Esetleg leírhatnátok tapasztalataitokat az Everestről, NL25-ön, NL50-en illetve NL100-on. Lehetséges, hogy ez lesz a következő állandó termem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése