2009. július 5., vasárnap

2009-06-17

Nos... Tegnap, illetve már ma hülye voltam, és későn feküdtünk nagyon le, mivel dotáztunk. Ez azt jelenti, hogy 3 órakor hagytam abba, fél 5-ig még beszélgettünk, és akkor alvás. Így már későn keltem fel, negyed 12-kor. Zavart, mivel reggeltől tanulnom kellene, vagy legalább pókereztem volna.

Na mondom, benézek azért Bodogra, hátha van valami. NL25, egy asztal. Hát ez nem sok. Lejjebb tekintek, és véletlenül megakad a tekintetem az NL50-en lévő két asztalon, ahol 20$ körüli volt az átlagpot. A bankrollom már közel elég hozzá, 1570$, nézzünk be, és játsszunk feszesen, ne kerüljünk allin túl gyorsan határeset lappal. Ehhez képest már a 10. leosztás egy 3-as allin volt, és kijelenthetem, hogy megnyertem életem eddigi legnagyobb potját, ami 138$-os (!!!) volt!!!

KK-t kaptam kézbe, emeltem 5,5 BB-ig; jött 4 call. Ej, mondom ez már nem túl jó, még ha nem is lesz ász, nagyon nehéz dolgom lesz. Nos, mikor megláttam a flopot, ami K69 volt, éreztem, hogy itt valami nagyon jó fog következni. :) És ekkor elölről a srác allin megy 30$-ral. Én vígan call, mögöttem szintén call!!! Mondom mi van itt??? Két egyforma színű lap is volt lent, féltem, hogy valaki valami kombódraw, pár dologgal jön be, de nem. Aki elölről allint tolt, 66-ot mutatott, míg a mögöttem megadó érthetetlen módon KJ-vel jött be. Allin és call után ilyen preflop előzményekkel, ez mindenképp érdekes és biztató. Szerencsére nem jött még egy 6-os, így vittem ezt a számomra megapotot. :D Ki is ültem 55 hand után, mivel az egyik asztal feloszlott, egy asztalon nem akarok játszani, kombinálni meg az NL25-öt és NL50-et nem akarom, mert úgy nem nagyon tudom vezetni az eredményeimet. :) És hát ez a 82,5$ összprofit 55 leosztás alatt egyelőre okés. :)

Ebben a hónapban így 6.250 leosztás után 400$ pluszban vagyok, valamint kijátszottam még olyan 75$-t a bónuszból, amire még kb. 1 hetem van. Szuper!!!

Most pedig megyek vilgazdot tanulni.

Ja, nem is tudom, hogy írtam-e már, de meglett a kontrollingom, úgyhogy már csak 2 vizsgám van hátra, holnap egy és 25-én még egy.

Mindenkinek hasonló szép potokat kívánok a mai napra!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése