2009. július 5., vasárnap

2009-06-03

Na, megvan az első bukó vizsgám, nice. :D Végülis totálisan megérdemeltem, mert nagyon nehezen vettem rá magam a tanulásra, sőt, összesen annyit tanultam rá, hogy elpirulnának a tanárok, ha tudnák, hogy én ennyivel mentem el vizsgázni. :) Ennek ellenére úgy érzem, nem egy nehéz tárgy, szóval legközelebb imbább leszek. És még tanulni is fogok. :)

Ennyi volt a negatívum, végülis 5 vizsgám van még (mindig) meg egy egész hónap, bár hamarabb szeretném befejezni, majd meglátjuk.

Most csináltam egy hónap végi összesítést az aktuális állapotokról, úgyhogy következzék most ez. :)

Bodog Poker: 1.291,58$ (+T$ 6,75)
Titan Poker: 87,36$
Full Tilt Poker: 32,46$
PokerSavvy: 320 SP (32$)
Moneybookers: 1.152 Ft (5$)
Valamint kivettem ebben a hónapban 250$-t, azaz 50.000 Ft.

Összesen ez: 1.455$
Ennyivel indult a hónap. Mert hogy ma reggel már bizony játszottam. Ez 350 hand alatt 68,5$ ; most már 5.000 hand alatt 320$-nál járok, 27 a bb/100-am, nyilván nem tartható hosszú távon. Bár a 15-20 körülit már egyre kevésbé tartom kizártnak.

Tegnap kötöttünk egy fogadást félig-meddig ittasan (:D) haverommal a Harper's Island című sorozat kapcsán. Itt nem akarok spoilerezni, de a következő linken megnézhetitek gondolataimat, illetve vitámat (:D) a gyilkos személyéről. Ugyanilyen néven vagyok azon a fórumon is.

Ki a gyilkos a Harper's Islandben?

Pici SPOILER azért mégis :D

Szóval, a fogadás arról szól, hogy ha jól tippeltem, akkor haverom fog rövid gatyában és papucsban lemenni fényes nappal, törülköző nélkül az egyetemi kútba (nem a főépület előttibe, mert az szentségtörés) megmártózni, ha nem az a gyilkos, akire tippeltem, akkor én. Nem tudom, mennyire jók az esélyeim, szerintem nagyon, annak ellenére, hogy olyanra tippeltem, aki már halott. :D Meglátjuk. :) Végülis a Dexter 1. évadában már a 4. részben levágtam, hogy ki a gyilkos, és miért, remélem most is sikerült. :)

Tudom, hogy valamiről még akartam írni, de egyelőre nem jut eszembe, a legközelebbi bejegyzésben már remélem eszembe jut. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése