2009. július 5., vasárnap

2009-06-18

Most voltam reggel vizsgázni világgazdaságtanból. A remény még éldegél, lehet megvan a 2-es. Meglátjuk. Így viszont 100%, hogy ösztöndíjam nem lesz, 1 tizeddel fogok kb. lemaradni, mivel a maradék vizsgámat az 50-ből vitt 10 pontommal nem igazán lehet jobbra írni 3-asnál. Ha nincs meg a vilgazd, akkor elimbulok belőle jövő csütörtökig, és megcsinálom legalább 3-asra mindkettőt. Sebaj, jól kell pókerezni, és nem fog hiányozni annyira az a pénz. :)

Jól, vagyis nem így mint ma reggel. :) Na, azért nem játszottam annyira tragikusan, egy olyan allinem volt, amit nem kellett volna bevállalni (pár+open ended str8 draw), de amúgy elég pechesen is jöttek a dolgok. Volt full beülős két pár+ színhúzó vs set bukóm, valamint KK vs AA preflop allin. (komolyan, több ilyen nem lesz... most már szarok arra, ki mit mond, ha limp-allint nyom valaki, az AA... HÜLYESÉG, hogy nem lehet ilyenkor eldobni a KK-t, EL KELL DOBNI a KK-t, tanuljatok belőle...) Természetesen komplett idióták ellen meg lehet adni, egyébként nem. De én tényleg nem játszom túl sokat, hogy ennyi KK vs AA legyen... Olyan kár, hogy nincs Hold'em Managerem vagy PT-m, komolyan, csak ez miatt sajnálom, mert szerintem nálam ez a KK vs AA olyan szinten anomália, hogy az hihetetlen. Most csak NL25-ön ebből a 11k handből, amit játszottam, alsó hangon is volt 5 KK vs AA-om.
Volt még egy olyan full beülős bukóm is, ahol KK-lyal emeltem pf 6 bb-t (sokan limpeltek), majd végig pot raise-t toltam a színhúzós alacsony lapos flopon. Végig adta, riveren jött a szín, én betoltam a maradék pár dollára, és megadta J5s-sel. Ez a gyerek, 160$-ral is ült bent, azért később visszavettem tőle ezt a beülőt, 75-tel vertem fullal a KK-lyát. (most benéztem ezzel, előfordul :D, kisvakról kiegészítettem, ő miniraise nagy vakon, 5-en adták, megnéztem én is... Flop A77 volt, turn 5, szóval... Ja, és így jött allinig KK-val... nc)
Ráadásul ma nem volt lapütközés sem, ahol én lettem volna jobb, főleg blöffel, cbettel vittem a potokat, néha value bet is becsúszott. -63$-ban zártam, ami Ft-ban leírva kicsit soknak tűnik, ezért le sem írom. :) Amúgy meg csak 2 és 1/3 beülő. Az nem olyan durva még, főleg ilyen események mellett.

Most érzékelem igazán, hogy jó, hogy van nekem egy ilyen "ekcel" táblám, amiből látom, hogy most így a 22-es bb/100 lecsökkent a tragikus 18-ra. Mert ez nagyon megnyugtató dolog, máskor sokkal idegesebb voltam, ha ennyit veszítettem. Könnyebb így elfogadni a dolgot, és nem tekintek az egészre tragédiaként, egyszerűen elfogadom. A játék része, és 11.000 hand után, (ami max. 50 óra játékot jelenthet) 500$ pluszban vagyok, ami 100k Ft. 50 óra diákmunkával nem hiszem, hogy ez összejöhetne... Ráadásul halálra unnám magam... A bónuszból meg már valamivel több mint 80$ van meg, szóval még az is lesz vagy 20k ebben a hónapban.

Mindezek ellenére egyre valószínűbbnek érzem, hogy át fogok menni Everestre. Nagyon kíváncsi vagyok, mit tudok összehozni 6-8 asztalon, napi 6-8 óra játékkal. Napi 2k handet simán le lehet zúzni, az havi 60k hand, ami 10 bb/100-zal NL25-ön 1500$. Plusz bónusz illetve rakeback... Impozáns számok... De még 5 bb/100-zal sem rossz. Meglátjuk.

Most pedig szép napot kívánok Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése