2009. július 5., vasárnap

2009-05-27

Na, most végeztem a Titan ECOOP event 3 $200k gari turbón, ma jutottam be dupla szatelitezéssel. 270. lettem a 771-ből, 100 fizetett, de hát... A legjobb lapjaim a 100 hand alatt: A7o, A4o, KQo, KJo, és QJs. Egy darab pp-m volt (akármennyire is nehéz ezt elhinni, ennyi volt), egy 44, de még szetvadászkodni sem tudtam vele, mert raise-reraise volt előttem. És ennyi. Több ászos lapom, illetve olyan, amiben bármilyen két figurás lap van, nem volt. Ezzel pedig nem lehet semmit kezdeni. Bár... ez sem biztos, mivel vicces, de játszottam ma egy 1000$ garantált tourt is Titanon, azon sem jött semmi, 237-en voltak, végig átlag negyedén voltam, és eljutottam FT-ig, ahol 5. lettem, és nyertem 85$-t. Szóval... érdekes... :) Reménykedtem, hogy most is ez lesz. Vagy legalább beindulnak a lapok. Összesen a két tornán több mint 300 handet játszottam, és az ég adta világon nem jött semmi. Rossz időzítés. :) A mai két Bodog torna viszont nem sikerült, nem játszottam jól, hibáztam, meg is érdemeltem a kiesést. Azért ez sem volt egy rossz nap, szóval elégedett vagyok. Sajnos reggel a cg-zés nem jött össze, mert későn keltem, és futni is mentem, utána meg nem voltak jó asztalok. Majd később. :)

Ennyit mára, fáradt vagyok, jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése