2009. július 5., vasárnap

2009-06-30

Ma már SH-ztam Everest NL25-ön.

Nagyon-nagyon rosszul indult, pillanatok alatt -70$ környékén landoltam, természetesen coolerek, valamint riverre beeső színek... Ezt a Beusommal msn-en történő beszélgetésünk sínylette meg, sajnos neki kellett eltűrnie a káromkodásomat (na meg a családomnak élőben :( :( ), mondtam is Neki, hogy hagyjuk abba a beszélgetést, mert most kicsit ideges vagyok úgy kb. mindenhez. Nagyon sajnálom, hogy így történt, túlságosan hamar húzom fel magam, és válok elkeseredetté, és ha minden igaz, ezt nem olvastam Barry Greensteinnél a "jó pókerjátékosok tulajdonságai" fejezetben. :S:S:S Itt a naplóban szeretnék bocsánatot kérni miatta. (még akkor is, ha ez kicsit Barátok köztös - na nem mintha tudnám milyen az :P - , ugyanis talán a naplót fogja hamarabb olvasni Picim, így talán mosolygósabban indul a napja :) )

Szóval folytattam azért, kicsit félve attól, hogy tényleg súlyos következményei lesznek. De igazán nem vétettem komoly hibákat, elkerülhetetlen volt, amire a full beülők mentek el, valamint az ellenfelek hibáztak, és kapták meg riveren mégis a jutalomlapot...

Végülis lezúztam 1.500 handet 6 asztalon és +40$-ban zártam, sikerült is az 500 Summit Pontot elérnem, így köv hónapban gyorsabban jönnek majd a pontok, valamint úgy számoltam, hogy el tudom érni a Camp II fokozatot is, ami már egész jó lesz, NL50-en meg szerintem még az azutánit is. A bónusz is szépen jön, 200$-t kell ugyebár kiváltani július 27-ig, és már megvan 34$, valamint a Savvy bónuszhoz csak 500 pont kell már, ami kb. 1-2 nap maximum. (Ma 420 pontot szereztem, és csak este játszottam, mondjuk most sokat :) )

Meglátjuk még hogyan alakulnak a dolgok, annyit akarok játszani, mint egy félőrült, és szerintem ahogy magamat ismerem, fogok is. :) Remélem minél több szerencsével.

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése