2009. július 5., vasárnap

2009-06-28

1 hétig szüneteltettem a pókert, tényleg, most sok mindenről szerettem volna írni, befejeződött a suli, kiköltöztem, buliztunk, CV-m is lesz az egyik tárgyból, nem lesz ösztöndíj, blabla, szóval egy jó kis hosszú postot akartam írni. De nem lesz, egyszerűen most k*rvára nincs kedvem.

1 hét szünet. Aludtam 12 órát, este 10-től reggel 10-ig. Kipihent vagyok, friss, koncentrált. Akkor játsszunk az Everesten. Nem tudom mennyi kezet játszottam, mert össze kell adogatnom, mivel úgy látom, hogy ebben a teremben nincs összesített adat, csak külön-külön az asztaloknál. A szoftver nekem egy rakás szarnak tűnik, az asztalméretezéstől borsódzik a hátam, átláthatatlannak tűnik az egész, a gombok elhelyezése fos, nehezen kezelhető, emelések mértéke szintén, idegesít a háttér, nem látok rendesen semmit. Ez még oké. Kibírom. Nehezen. De az átlagpotok sem tűntek olyan fényesnek. Ettől függetlenül még kb. 20 idióta mákolt szét, sebaj. Szóval -90$-ban zártam. Kib*szott -90$-ban. Úgyhogy a vesztőszéria folytatódik, miért is ne. Tök jó, várok 10 percet 6 asztalon, hogy jöjjön egy lap, 33-hoz emelt potba jön is a 357 flop, allinig két emberrel, mutat 64o. Persze, hát azt a 3 bb-t UTG-ből igazán meg lehet adni, hátha. De ez semmi, jöjjön a legszebb leosztás, amit ha önmagában nézünk, én sem játszottam tökéletesen, de azért én láttam, hogy hogy játszott előtte a delikvens. Jó, ez a szar sem működik, vagy én vagyok orbitális balfasz, de nem lehet kijelölni a handet, plusz a vágólapra másol funkció is b*szik működni. Mindegy, a lényeg, hogy úgy jutottunk el a turnig, hogy ő emelt végig a T4o-val, flop AT8 volt, floatoltam, turn K, itt emeltem vissza allinig KQ-val, úgy hogy színhúzóm is volt (az ő emelése volt 6$, a visszaemelésem allinig 22$), ezt ő tartotta (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) és jött neki egy tetves tízes riveren... Amit egyszerűen nem hiszek el. Hogy valaki ilyen fogyatékos legyen, mert tényleg, emelgessen, legyen agresszív, de azzal a lappal tartani egy allin reraise-t ilyen boardon????? Ilyet még Bodogon sem láttam. És persze még le is mákol, hát hogy a f*szba ne.

Holnapra össze kell szedni magam... Remélem nem kell majd visszamennem NL10-re, mert ez szégyen.

Lehet, hogy illene megtanulni SH-zni. Úgy látom, hogy az nagyon jó ebben a teremben. Ráadásul csak előnye van (bónusz stb.), és talán még nyerni is többet lehet vele, ha jól játszik az ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése