2009. július 5., vasárnap

2009-07-04

Nem gondoltam, hogy a történtek, illetve az előző postok után mégis fogok ide írni ilyen rövid idő elteltével.

Eszméletlen sok dolog múlik a véletleneken... Most elkezdtem ezt az SH dolgot Everesten, és hát igazán ment a gyenge ellenfelek, magas potátlagok ellenére sem, 2200 hand után -20$-nál jártam NL25-ön. Volt benne sok-sok peches leosztás, de természetesen én is éreztem, hogy kicsit kaotikus a játékom, nem igazán ehhez vagyok szokva több mint 1 év FR-ezés után. Gondoltam megnézegetem az Alonso bankrollépítős topicot, hátha találok valami hasznosat. Már kerestem korábban is neten SH stratégiát, de nem igazán találtam jót. Talán pont ezért, mert így kerestem, hogy SH. Jobb lett volna a 6max. Ugyanis a 73. session topicjában találtam egy linket, egy ajánlást, hogy ezt bizony érdemes megnézni. Így bukkantam rá, Ryan Fee 6max strategy-s pdf-ére, amit le is töltöttem, és el is kezdtem tanulmányozni. Úgyhogy most szeretnék köszönetet mondani LazyDan fórumozótársunknak, aki felhívta erre a figyelmet.

Még csak kb. a pdf 2/3-ánál járok, nem kapkodom el, szépen jegyzetelgetek, ha már az egyetemen nem tettem ilyet ebben a félévben. De hát ezt élvezem is, szóval ott ne is várják el tőlem. :) Úgy gondoltam, hogy szépen haladok végig, először áttanulmányozom a preflop játékot, és ki is próbálom, közben nézem a megadott "indulótáblázatot", postflop meg az eddig FR-es tapasztalatommal igyekszem majd boldogulni. Úgy néz ki, hogy a preflop stratégiámmal volt legfőképpen a gond, mivel már az első 330 handdel 2 beülőt nyertem így, és igazán nem kellett izzadnom egyszer sem, volt benne peches leosztás is full beülőért, de azért összességében elég jól jöttek a lapok. Gondoltam, biztos egy kisebb upswing. (amit mondjuk még tartok, mert biztos, hogy nagyban közrejátszik ez is!) Folytattam másnap, most már a vége felé nem kellett túl sokszor belenéznem a füzetecskémbe (:D), hogy mi is a teendő preflop, csak egyszer-kétszer, mivel elég széles a button raise range (96s is akár), és ez még kicsit szokatlan. A második napon 880 handet játszottam, és közel 6 beülőt nyertem és a legnagyobb 1 napi cg-profitom volt. Ez még mindig az upswing lehet, de azért tetszik, gondoltam. :D A bb/100-am felment 20-ra 3.400 handnél, ami már szép.

Ma is megnéztük, hogy működik-e még a csoda. Nos működött. Olyannyira, hogy 1.100 hand után (4 részletben a nap 4 különböző szakában) megdöntöttem az előző napon felállított rekordom, és az eddigi legnagyobb 1 napi cg-profittal, 176$ plusszal hagytam abba a játékot, ami 7 beülő. Igaz, ma többet játszottam kicsit. :) Így most 4.500 hand után 31,3 a bb/100-am.

Szerencsére most van időm játszani, és az Everesten ez tetszik nagyon, hogy egész nap jó asztalok vannak. Bodogon csak reggel vagy este lehetett játszani, és nem mindig van kedve az embernek éjszakázni, vagy korán kelni azért, hogy jó asztalokat lásson. Ez nagyon pozitív. Az is tetszik, hogy valami újat csinálok, nem FR-ezek, és hát ez a 6max akciódúsabb is sokkal. 4 asztalon tolom, Kisrapi is ezt tanácsolta, és Ryan Fee is. :) Lehet benne valami. :)

Ami még pozitívan hathat a játékomra, hogy elkezdtem edzeni. Arnel Ricafranca edzésterve, otthon is végezhető, sokhetes "program", elég durva. Még csak kétszer csináltuk az első hetit tesómmal... Hát, nem szórakozott a srác mikor összeállította, az tuti. :D Csak annyit mondok, hogy a 8. heti program a "300". :D Ej, beleolvastam, elég nehéz elhinni, hogy meg fogom tudni csinálni, de ha Arnel azt mondja... :) Jövő héten venni kellene táplálékkiegészítőt hozzá, egyelőre csak egy sima Massot (aztán ha ilyen jól megy a póker, akkor köv hónapban lehet egyet a drágább kategóriából :) ), meg rá kellene állni a napi 4-5-szöri kajálásra (rendes étkezésekre gondolok). Tehát egy héten 3 ilyen edzés, 1 nap szünetekkel, amikor futni megyünk. (nem sokat, csak 1,5 km, de kell ez is) Vasárnap abszolút szünet. Most van egy enyhe izomláz a nyakamban , vállamban , tricepszemben és a combomban, eléggé elszoktam én ettől. Emellett normális időben fekszem le (1 óra előtt, lehet ma kicsúszok), és reggel nem lustálkodok, 8-9 között kelek. Szerintem ezek mind-mind hozzátesznek ahhoz, hogy frissen játsszon az ember, és jó döntéseket hozzon, érzem, hogy nem mellébeszélés ez.

Persze 20k hand után lehet majd valami pontosat mondani, de igyekszem majd vele, ebben a hónapban annyit biztos lejátszok ilyen tempóban.

Az Everest 200$-os first depójából is megvan már 90$, az is meglesz 25-ig. Szóval nem lehetetlen - persze nyerni kell hozzá továbbra is -, hogy még ebben a hónapban feljebb menjek NL50-re, meglátjuk. Úgy tervezem, hogy 2.000$-nál váltok szintet, SH-n nagyobbak az ingadozások, 40 buy-in kell.

Most pedig megyek aludni, jó éjszakát Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése