2009. július 5., vasárnap

2009-06-16

A tegnap említett két vizsgámból az egyik 2-es, a másik pedig 1-es. Zsír. Megy a tanulás mostanában, mondhatom. Valszeg a még ki nem javított kontrollingom is bukó, mert hát 4-szer visszadobja ugyanazt a könnyű, szánalmas sort, Tomi megy vizsgázni, basszunk be egy soha nem látott nehezet neki, hadd szóljon... Szóval még minimum 2, legfeljebb 3 vizsgám van hátra. Az eddigi jegyeim nem annyira tragikusak, és minthogy nem az ösztöndíjból akarok megélni (mert ugye nem is lehet), így különösebben nem is érdekel. Van 2 db 5-ösöm, 4db 4-esem, valamint két db 2-esem. Ha ezt a maradék 3-at 2-essel tolom be, alap ösztöndíjam akkor is lesz elvileg, az meg pont elég.

Ma reggel sikerült pókereznem, bár csak 150 handet, mivel elég alacsony volt most a forgalom. Nyertem 22$-t, abszolút rendben van, nem volt semmi kirívó kéz, egy-két value bet, meg dobatás.

Ilyet még nem tettem itt, de most itt az idő. Játékajánlás: Jade Empire

A gém nem mai gyerek, de nekem ugye nemrég van laptopom, amire most elkezdtem begyűjteni egy-két olyan játékot, amit régebben kihagytam, de kíváncsi vagyok rá. A Bioware-t mindig szerettem, jó kis játékokat csinál, ez az ázsiai mitológiás környezet meg nagyon tetszik, főleg ilyen harcművészetes cuccal megfejelve. Úgyhogy el is kezdtem JE-t. Már nagyon rég volt olyan, hogy én végigvigyek egy játékot, pár éve úgy vagyok vele, hogy elkezdem, jó-jó, de megunom, nem ragad magával. Biztos öregszem. :) Most viszont ezt mindig nagyon nehéz abbahagyni. A grafikája egész jó, a hangulat nagyon ott van, a történet csavaros, fordulatos, a játékmenet és a harc szintén elég egyedi és klassz. Most az 5. fejezetnél járok, állítólag 7 lesz, de nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz még itt, tegnap kaptam ugyanis benne egy nagyobb wtf-et, meglátjuk. :)

Úgyhogy ha valaki akar egy jó kis sztorival megáldott, izgalmas játékkal játszani, akkor Jade Empire. ;)

Este még pókerezem, holnapután mondjuk világgazdaságtan vizsga 2. menet lesz, amire ma már el kell kezdeni készülni, hiszen mindenképp meg kell csinálnom, de azért a fontos dolgoknak is kell egy kis időt szorítani. :)

Szép napot!!! (remélem ezt nem mondta semmilyen társadalmi csoport, ami miatt majd a naplómat bannelik, nehogy úgy járjak, mint Tarlós :) ... ez is milyen nevetséges)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése