2009. július 5., vasárnap

2009-07-05

Gondoltam írok egy gyors kis postot a tegnapi eredményről: 545 hand, 76,5$ plusz. Szuper. 4 nap alatt 90.000 Ft, 4 asztalon, SH-n, nem is túl sok játékkal. Egyszerűen mesés. :)

Tegnap vettem észre, de nem tudtam mire vélni, hogy 100-zal több Savvy Pontom van, mint amennyi volt. Ma rájöttem, hogy már kétszer válaszoltam a Weekly Quizükre, amit a newsletterben láttam, és arra kaptam szerintem a 100 pontot, ami végülis 10$, azért a 15 másodperc google-özésért ez sem rossz. :) Majd a legközelebbi newsletterben fogom látni valszeg a nevem a győztesek között, kíváncsi vagyok, más nemigen lehet. :)

Eddig összesen 1 ember regisztrált rajtam keresztül, el is küldtem Neki MB-n a pénzt, másnak is el fogom, szóval ha valaki savvy-ra akar regelni, tényleg megéri rajtam keresztül, mert még a savvy bónuszon felül jól jön az a 3 termenként +50$ szerintem. Ha nem fizetnék, lehet szidni a megjegyzések között, és eláztatni fórumon, de erre garantálom, hogy nem lesz szükség.

Elég durván lehet turbózni a bankrollt, ha valaki szeret bónuszvadászkodni, és van már annyi tapasztalata, hogy nem befolyásolja olyan nagyban a teremváltás, de akkor is jó, ha mondjuk csak 1-2 havonta nézünk be egy-egy új terembe.

Most hogy elkezdtem SH-zni, ha lesz akkora BR-em Everesteen, akkor a következő Anniversary Race-ükre tuti elkülönítek egy összeget, amiből ledarálom az összes még elérhető bónuszt, mivel úgy méginkább pluszos az egész.

Ennyit mára, frissítem még majd a profilomat, ott lesznek a részletek erről az affil dologról, hogy hogy regisztráljatok rajtam keresztül, miért jó ez, valamint hogyan kommunikáljunk a pénzküldésről, és mikor kapom meg én és utalom át Nektek az összegeket.

Szép napot Mindenkinek!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése