2009. július 12., vasárnap

2009-07-12

Nem akartam postolni, mert kicsit késő van, de muszáj. A cash game kezd álomszerű lenni Everesten...

Dél környékén elég feszesek voltak az asztalok, de 200 hand alatt nyertem 37$-t, majd kiléptem. Most este elkezdtem játszani, az AA-mat levágta egy AQo, az AK-mat, ami flopon A73 lett, és FD-m volt a királyhoz, levágta egy AJo, river J, úgy hogy 3beteltem, ráadásul véletlenül 7$-ig (elszaladt a kezem a csúszkával :S), utána meg végig emeltem és turnön már allin volt. Szóval 2 out. Na mondom... Az a poén, hogy nem is ez idegesített fel, hanem ahogy a kanadai fickó elkezdett örvendezni a chatben, utána meg azt írta, hogy donk, limp with AK. Mondom lol, nézd már meg a hand history-t, ha már a hand közben nem figyeltél, hogy nagy vak voltam, és 7$-ig 3beteltelek... Ő csak ismételte a magáét... Jó, mondom nem, nem kell felhúzni magam, beírtam chatbe, hogy ennyi, most már ne pofázzon, örüljön neki, hogy nyert a két outjával. Ezután kiült, nem idegesített tovább.

És a szekér be is indult. Az esti eredmény 480 hand alatt 90$. Összesen ma tehát 127$, vagyis 25.000 Ft... Hihetetlen. Hogy ez ennyire menjen, nem gondoltam volna, mikor Bodogról kifelé utaltam a pénzt. :) Már 888$-nál járok ebben a hónapban, vagyis olyan 170-180e Ft-nál, és még nincs benne a 200$ bónusz, valamint átléptem Everesten a 2000$-t, egész pontosan 2004.70$-om van!!! A bb/100 7300 hand után 36,5. UNBELIEVABLE!!!!! :)

Most pedig megyek fürdeni és tentézni, már nagyon későre jár. :)

Jó éjt Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése