2009. július 5., vasárnap

2009-05-25

Nem sikerült bejutni az ECOOP event 1-re, pedig bejutottam egy satra, ahonnan az első 50 jutott be, 209 indulóból. Card deadség, 93. hely, AT vs KJ-t buktam.

Játszottam még a Bodog 2k super stackjén, 40. hely, 136-ból 18 fizetett. 8k-m volt, mikor 300/600-as vaknál 6 limpelőre rátoltam buttonról AKo-val az allint. Az idióta baromarcú, a legbutább, az átlagosnál is szarabb játékos, tényleg, totál fogalmatlan, nem tudjátok elképzelni mennyire, megad KQ-val, jön a Q flopon, kitart.
Ezt a szituációt már 10-szer láttam. 10-szer estem ki Bodog tornáról ezzel a szituációval. AK vs KQ pf allin. Minden egyes esetben elbuktam ezt. Minden egyes esetben tényleg. Mindig egy nagyobb stack ad meg KQo-val (mert hát az dobhatatlan a stackje majdnem feléért), és minden egyes esetben megvert vele. Ez azért szerintem érdekes.

u.i.: Ja igen, eszembe jutott még valami. Ki lehet számolni az esélyét. Az első 10 handből Bodogon 4 JJ-t kaptam. (2-vel kikaptam, 2-nél körfold)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése