2009. július 10., péntek

2009-07-11

Most végre van időm írni egy terjedelmesebb bejegyzést, mivel reggel nem kell mennem a gyakorlatra. :)

Mondjuk ma is elkéstem, mivel simán ki tudok lőni akár 3 ébresztőt is a telefonomon, szerencsére nem olyan helyen vagyok, ahol megdorgálnának ezért. :)
De ne a mai nappal kezdjük, mivel legutóbbi két alkalommal csak rövid bejegyzéseket sikerült írnom, úgyhogy menjünk kicsit visszább.

Kedden mindjárt ott van a buszmegállós sztori. :S Egyébként nem mintha nem lenne minden nap valami érdekesség a buszon, de ez a rémálom kivételesen hazafelé, a megállóban esett meg. Vettem táplálékkiegészítőt, már említettem, hogy tesómmal edzünk, és hát kell egy kis plusz kalória, szóval ott volt nálam a kis szatyorban. Átpakolták a boltot (illetve konditerem is), úgyhogy hamar indultam el keresni, így viszont mivel viszonylag gyorsan megtaláltam, maradt fél órám a buszindulásig. Leülök, mondom megkukkantom, hol van ezen az íz jelölése, mert azt nem látom, remélem nem adtak véletlenül vaníliásat, mert ezt elfelejtettem bent ellenőrizni. Megtaláltam, epres, oks. :) Na, ekkor szólal meg egy hang:
Mit vett már fiatalember?? Nos... A hang, a hangsúly, az arckifejezés leírhatatlan, van benne némi megvetés, kicsi gúny, viccelődés és... megint csak megvetés. :D Hm... Hát válaszolok. Erre jön, hogy minek az nekem, hány éves vagyok, a fiának tönkretette a gyomrát (mint később kiderült megannyi más dolog mellett, nem evett mellé rendesen, cigizett, bulizott, enyhén alkoholizált, nem aludt, szóval 100%, hogy a táplálékkiegészítő volt a bűnös). Ez után kérdezett arról, hogy hol lakok, szüleim mit csinálnak, hát fintorogva, és egyszer megkérdezve, hogy miért is érdekes ez, nagyjából válaszolgattam, bár rohadtul nem volt kedvem ehhez. Félre ne értsetek, nekem semmi bajom azzal, ha megszólít egy idegen, pár mondat, sőt, akár valamilyen szituáció kapcsán is lehet bármiről beszélgetni, de... Ez ami ment leírhatatlan. Ezután jött az élettörténet-mesélés, néhány ilyen félvállról jött szemrehányó mondat, kicsit kötözködős stílusban (kedvenc, megkérdezte hány éves vagyok, mondtam hogy 22 múltam, később visszatértünk rá, akkor azt mondta, hogy előbb 21-et mondott... de az a stílus omg... nem, nem lehet elmondani :S:S :D:D:D) De most komolyan gondolkodtam, hogy ne haragudjon, hagyjon már békén vazzzeeeeeeee!!!!!!!!!! De ez a bajom, nem tudok bunkó lenni ilyenkor sem... 15 másodpercenként néztem az időt, és amikor beállt a busz, már rohantam is... Unbelievable...

Tegnap is írtam egy handről, ahol nyerhettem volna még 50$-t. A lényeg az volt, hogy nálam T9s, és gutshotot valamint színhúzót kaptam. 2-en kísértek, és olyan board lett riverre, hogy A6758. Itt emeltem kapkodva potot, és megadta. Ekkor egyből eszembe jutott, hogy simán tolhattam volna egy allint (itt ekkor 100$ felett voltam, ellenfelem előtt pedig 50$ volt) és simán adta volna. Mert bizony ott volt az a 9-es... És ez az ember nem gondolkozott volna el a callon... :S Ez a move egyébként hihetetlenül tetszik, jó, feljebb nyilván nem eszik meg a jobb játékosok, de itt... Mesésen működik, és tényleg biztos vagyok benne, hogy adta volna 50$-ral...

Ma mint említettem késtem reggel, de nem volt gond. :) Angolt tanulgatok, átfutottam az igeidőket és már majdnem a módbeli segédigéket is végig, bár hogy mi maradt meg... Majd még tuti át kell nézni, de ha minden nap ennyit tanulnék a nyáron, mint a héten, akkor rendben lenne a dolog szerintem.

Póker változatlan, darálom a mezőnyt Everesten, tudom nagy szavak, de tényleg így van.
Ma megint összejött 90$ 800 hand alatt. Még csak 6.600 leosztásom van ebben a hónapban, de már 760$-nál járok, több mint 30 beülő. Big blinds/100-am 33,5. Imba, bár tudom, hogy még csak 6.600 hand. 20.000-et le kellene tolni ebben a hónapban, bár nem tudom, nem lesz-e káros, hogy ilyen gyorsan megyek NL50-re. Nem tűnik mondjuk nehezebbnek flopnézési % és avg. pot alapján, de majd kiderül. Bónuszból még 43$ van hátra, és kapom is a 200-at. Akkor fogok felmenni NL50-re. Most 1.877$-om van, szóval elviekben már akár ezzel is mehetnék, de nem akarok kapkodni. Egyik ok az, hogy megy most itt is szépen, nyugisan, másik, hogy jól bebiztosított BR-rel akarok játszani, ha feljebb megyek. Ez a 200$ bónusz mire meglesz, szerintem pont meg fogja adni a biztonságérzetet, úgyhogy megvárom.

Most pedig jó éjszakát kívánok minden naplóolvasómnak! :)

u.i.: Holnap ünnepeljük kistesóm születésnapját, úgyhogy családi összejövetel lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése