2009. július 5., vasárnap

2009-05-30

Megint szép napot zártam pókeres szempontból.

Nem úgy indult, egy tornára neveztem Bodogon, 1500 gari, 7.70$ buy-in, de közben barátnőmmel kicsit vitáztunk msn-en, hozzáteszem, hogy az én lustaságomnak, meg nemtörődömségemnek köszönhetően (és nem csak azért mondom, mert rendszeresen olvassa a naplómat :D:D:D), amit most nem fejtek ki, és remélem Ő sem akarja a megjegyzéseknél. :D
Szóval, erről a tornáról elég gyorsan elszálltam, de sebaj. :) Talán a 2. hand után maradt 80 zsetonom. :) De abszolút meg is érdemlem a beszélgetés függvényében. :)

Ezután viszont cg-zni kezdtem. Ja, meg hát reggel nyertem 32$-t 350 hand alatt, ezt majdnem el is felejtem, pedig hát ez is lényeges. :) Most este pedig 280 hand alatt sikerült 40$-t összeszedni. Hozzá kell tennem, hogy ehhez nem kevés mák is kellett. A legdurvább az volt, amikor 4 limpelőre ráemeltem buttonról JT-zel, jött két megadás, T52 flop, check-check, én beleemelek az 5$-os potba 3,5$-t, a játékos elöl hosszas gondolkodás után megad, mire a short 7,5$-ral allin ment. A második játékost FD-ra tettem, sejtettem, hogy a short ver, de simán lehetett nála a limp után pl T9 is akár. Bár, a laptartományából nagyjából ennyit verhettem. Szóval, összességében talán rossz volt a megadásom, sőt biztos, mutatta is a 22-t. Ekkor már lemondtam a potról, mikor látom, hogy turn J, itt felcsillant a szemem, és jött a river: T. Na, itt kaptam donkozást valakitől, érdekes módon nem attól, akit lemákoltam. Ő azt mondta, hogy meg kellett már adnom, bár azért fájt neki. Sajnálom azért az ilyet. Tudom milyen érzés.
Meg hát volt ahol setet flopoltam, míg az ellenfélnél overpair volt. Bár hasonlókat szívtam is, AK top két párral én is kerültem szembe settel. De összességében ez a 65$ plusz ma, nagyon szívmelengető. :) 3.500 hand után 22 bb/100-am van, 194$ plusz. Ez valószínűleg nem tartható hosszú távon, de azért a 10bb/100-at reálisnak, és elérhetőnek érzem NL25-ön.

Jó éjt Mindenkinek!

u.i.: Rá fogok térni a Firestarter-féle hónap végi összesítésekre. :) Nem láttam nála, hogy le lenne védve, remélem nem haragszik meg érte. A megjegyzéseknél viszont tehetsz kifogást Fire, max. esetleg kitörlöm Tunyacsáp módra. :D Ez most még nem, majd csak jövő hónaptól lép életbe. Most annyit tudok mondani, hogy kb. 200.000 Ft jött össze ebben a hónapban. Legközelebb pontosabb leszek most már.
Valamint a filmrovatot is reloadolom már tényleg, lehet holnap megnézem a Nincs bocsánatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése