2009. május 17., vasárnap

2009-05-15

Na, most már a sötét felhőkből átvarázsoltam párat szép fehér bárányfelhővé. :)

A héten a zh-im nem sikerültek khm, tökéletesen... A hétfőiből alpót lesz, a keddivel kapcsolatban ma ért az a csoda, hogy megvan a 20-ból 11 pont, ami a "továbbjutást" jelenti a vizsgára (kontrolling :S), a szerdai valami gyalázatosan kevés pont lett, és ami gáz, hogy lehet, hogy ezzel kell mennem vizsgára -> közel max. ponttal 2-es is lehet :D valszeg, a csütörtöki 2 pótzh stratmenből viszont 18/20 és 15/20 lett, ami elég táp, ráadásul a beadandóm is 9/10 belőle. Emellett kaptam egy 2-est regionális tervezésből, ami nekem jó, mert kb. összesen 3 órát szántam a tárgyra beadandóval és zh-val együtt. :) Hát ha egyszer körülbelül ennyire volt érdekes... :)

Póker ugyebár ennek köszönhetően nem volt egész héten, minden nap tanultam éjszaka 1-2 óráig, utána keltem reggel 7-8 körül, kis tanulás-ismétlés és go pótzh-ra, ez volt a menetrend.
Tegnap viszont végre kicsit fellélegezhettem, így este játszottam két freerollon. :)
Az egyik az OPHU free volt, fél óra késéssel jöttem (Lost, erről mindjárt :) ), de megint sikerült egy 3. helyet megcsípnem a 45 indulóból, zsinórban kétszer egymás után, ez egész klassz. :)
A másik free... Nos, azt nem részletezem, hogy mi, hogyan, miért, maradjon az én titkom, az a lényeg, hogy 1000€-s volt, 359 ember, 3. hely szintén, 110€. Ehhez még kaptam a Bodog bónuszt, 40$-t, ami így összesen közel 50.000 Ft-ot jelent egyetlen nap alatt. THIS IS LEGEN... wait for it ...DARY!!!!! Ez nálam eddig abszolút rekord nyeremény tekintetében, egyetlen nap alatt, vicces, hogy ráadásul mindössze két freerollal értem el. :) Szóval a tegnapi nap egész jó volt. :)

És most pár szó a Lost fináléról zárásképpen.
Brutál, omg, wtf, hogy az... és azt a fűzfán fütyülő rézangyalát!!! :)

Most pedig egy kis msn-ezés következik Szerelmemmel. :) (aztán talán egy kis póker... :) )

Jó éjt Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése