2009. május 17., vasárnap

2009-05-02

Hosszú idő után egy újabb rövid naplóbejegyzés.
A cg megyeget, tegnap nyertem 550 hand alatt 45$-t, 7300 hand; 136$ profit NL10-en; 18,64 BB/100. Lassan megyek NL25-re, hónap közepén lesz majd kis bónuszom is.

Próbálgatom ezt a Bodog szatelitet is, ahol 5-be kell jutni, most is 41-en voltak, egyetlen rossz mutatásom sem volt, megint FT, ott átlagon vagyok, eddig csak egy coinflipet buktam (csak mert több nem volt :) ), jobb mutatásaim voltak, nyertem egy AA vs AJ pf allint, és ennyi. Ekkor buttonön kapok egy KK-t, elölről limpel egy ember, én emelek 6300-as stackel 1400-ig (vakok 150/300), amit a BB ad meg csak, neki 6500-as stackje van. Flop J82, itt toltam egy instaallint, nem akartam ezzel a handdel foglalkozni, ha itt viszem a potot mutatás nélkül, akkor már megint sima a dolog. Megad, AJ-t mutat, na mondom, ha nyerem cl is vagyok, és akkor 1000% a $T170. Turn A. Ez egy 80-20 volt. 7. hely. És ez azért már kicsit kezd sok lenni ezen a szateliten. Zsinórban az 5. FT-m volt rajta, és minden egyes esetben olyan handet buktam, hogy elképesztő. Volt AK vs AQ, 2 pp alacsonyabb pp ellen, most meg ez a KK-s hand. Ja, meg volt egy olyan, ahol hátulról toltam egy JJ allint, és valamelyik vak adta KK-val.

Most meg jönnek a beadandók, pót zh-k, kevés idő lesz játékra, lehet megvárom a vizsgaidőszakot a NL25-tel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése