2009. március 2., hétfő

2009-02-27

Nah, azért a nap végére kellett egymás után két vicces hand, hogy ne érezzem olyan jól magam... :S

Délután még volt egy+20$-os sessionöm, most az esti viszont rosszul sikerült, -6.60$ torna miatt (amin ismét válogatott szemétségekkel néztem szembe... miért nem nyerhetek pf allint tornán? úgy hogy dominálok?), valamint -20$ cg-n.

Ma gyűjtöttem pár handet, tényleg nem mindet, 4 asztal mellett nincs sok idő, lehetett volna még elképesztő leosztásokat menteni, de volt hogy nem volt kedvem...

Mára a cg asszem ennyi, kicsit elfáradtam, olyan 5 órát játszhattam, vissza kell szokni, holnapra kipihenem magam. Lehet, hogy még a 22:00-kor kezdődő Bodog $1.500 garantálton játszom, de semmi más... mintegy levezetésképpen... :)

Na, tessék szemezgetni! :D

A játékomat érheti kritika. :) Nincs pf raise, mivel notórius emelgetők voltak mögöttem, most nem jött be... Az allin riveren pedig azért van, hátha lecallolja, mert gyanús neki valami, volt már ilyenre példa...

Ászpóker

Ezen nincs mit magyarázni szerintem, bár elég betegen jött le... :

Dámapóker

Sick:

Ez szerencsére nem ellenem

Egyszer én is megérdemlem:

Ők is megérdemelték ilyen pf call után

Jogos az allinje, azért voltam amúgy fél beülővel, mert épp kikaptam flopolt sorral nagyobb sor ellen ami gutshottal jött az ellennek, és még nem volt idő újratölteni... Nem is kellett...

Kellemetlen

Na ennyit mára, most meg még egy klános dota, fürdés és alvás. :)

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése