2009. március 30., hétfő

2009-03-17

A pénzem egyelőre még nem érkezett meg MB-ről, remélem minél hamarabb befut.
Tartom magam a tervekhez, amikor tehetem, NL10-en játszom Bodogon, egyelőre pluszos a teljesítmény, 80$-t reloadoltam is, szóval bónusz is lesz egy hónap múlva. Grindolni kell, amennyit csak lehet, és fejlődni, figyelni a játékom.

Vasárnap a Bodog $10k vagy 1 órával hamarabb volt, mint szokott, vagy én emlékszem rá rosszul. Így kénytelen voltam direkt nevezéssel élni, mivel a szatelitet lekéstem.
Nem játszottam túl sokáig. Két esélyesebb handdel buktam ugyanaz ellen az ember ellen.
Az elsőben JJ-val emeltem, amit 2-en adtak meg. A24 flop jött, checkeltem, nem akartam két ellenfél ellen ezen a boardon cbetelni, az elején úgy gondoltam, hogy nem fogom ilyennel szórni a zsetont. Mögöttem szintén check, majd kisebb gondolkodás után, a harmadik ember 950-es stackkel insta overbet allint tolt a kb. 250-es potba. Na most mit jelenthet ez? Ha ásza van, egyértelműen nem csinál ilyet senki. Kapásból kis párra tettem, amit vernek a bubijaim. Gondolkoztam egy ideig, majd megadtam, 55-öt mutatott, a másik játékos dobása után. Megdicsértem magam, hogy ez nice read, viszont elkeseredtem, mikor jött a turn 4...

Ezután megkaptam tőle, hogy hát megérdemlem, mert borzasztó volt részemről a call. Én mondtam neki, hogy a játéka alapján kapásból kis párra tettem, és hát az is volt nála, szóval úgy vélem, hogy igenis jó volt a callom. Ezután az asztalnál még 2 ember mondta, hogy nagyon rossz call volt, mert hát ász magas flopon hogy lehet JJ-val allint megadni így... Itt rájuk hagytam, bár sztem tipikus esete annak, amikor logikusan következtet az ember, és jó döntést hoz. Az a baj, hogy az ilyen hero calljaim rendre így véreznek el. Ezután pár körrel a maradék zsetonjaimmal toltam egy allint A8-cal, ugyanez az ember megadta A2-vel, flop A26, nem jött a segítség. Ezután nagyképűsködött, mire mondtam neki, hogy azért mert megnyert két 25-75-öt (kb. ennyi talán, de most ezt nem néztem meg) és szerencséje volt, attól még ki fog esni nemsokára. Aztán megnéztem, 10 perc múlva már nem játszott, pedig mikor én kiestem, majd' az átlag kétszerese volt neki. Apró elégtétel, ha már arcoskodott. :)

A mai cg-n volt egy hand, amit egyszerűen nem tudok elhinni. Ez az eddigi legfelfoghatatlanabb leosztás, amit láttam. Ezt figyeljétek, kemény lesz. :D

Én kis vakon, AKs a kézben. Egy ember limpelt, én emelek 6 BB-ig. A nagy vak (hősünk) és a limpelő megad.
Álomflop, TJQ. Hősünk ekkor 31$-ral ült az asztalnál (a hand után meg is fogalmazódott bennem a hogy a jó k***a életbe kérdés :) ), én itt emeltem fél potot. Nagy vak megad.
Turn nem volt túl jó lap, ász, mondom ha királya van, akkor mindegy, de ha nincs, hátha megpróbálja eljátszani a blöfföt. Emelt 2$-t, mire allint toltam. Kisebb gondolkodás után megadja a 7,5$-t, majd pedig mutat egy olyan lapot, hogy nem győztem pislogni. Kapaszkodjatok meg, mert felfoghatatlan. 85o!!! Jól látjátok 85o!!! Hát mondom, ez igen. Ami a legborzasztóbb az egészben, hogy a river K volt... Na mondom... Persze, 58o-val jön egy QTJ boardon allinig, mikor már az ász is lejön, és ez a rohadt rng megmenti... Megkérdeztem tőle, hogy mi a franc játszódott le benne a kéz közben, és azt mondta, hogy volt 4 outja... Mondom mire? Hol? Ezután azért nyertem tőle később, és hát ment a note is a 49 éves menedzserhez. WTF?

Most alvás, holnap reggel pedig folytatom a cg-t.
Jóccakát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése