2009. március 7., szombat

2009-03-04

Hihetetlen lesz a mai post. :)

Szóval, tegnap már elég összeszedetten játszottam a tornán, illetve a tegnapelőtt estin is (KK vs AA ugye), ma pedig reggel normális időben keltem cg-zni. Összességében sikerült Red Staron SH-n nyerni 40$-t nyerni, valamint kaptam 10$ bónuszt a teremtől, és mivel összeszedtem az 1.000 FPP-t, így már várhatom a 800 savvy pontot is, ami ugyebár 80$. Úgyhogy végeztem a teremmel, annyira azért nem volt borzasztó, a játékom -25$ volt, de hát a 60$ first depó, és a 30$ rakeback plusszossá tette, valamint a 80$ savvy pontokból, annyi mint 145$, ami azt hiszem, hogy teljesen okés.

De hát szép, hogy az ember nyer, ha 10 AA-a van egy nap. Ebből 7-nél körfold volt, az egyikkel egy teljes beülőt vesztettem K7s ellen, egy másikkal fél beülőt 9-es set ellen, az utolsóval riveren buktam TT set ellen nem is tudom hirtelen mennyit. Hm? Ööö hogy is van ez? :)

Na szóval, az AA-ok ma csúnyán cserben hagytak, szerencsére ott voltak nekem a húsos setek, amik hozták a pénzt. Gyűjtöttem pár képet, következzenek most ezek:

Ez a mai kedvencem. :) Yoda úr, minden bizonnyal a jövőbe látott, és tudta, hogy neki itt és most allin kell menni, hiszen akkor a TT, ami flopon megcsinálná a nutsot, dobni fog, valamint egy kósza 6-ossal le tudja mákolni a preflop visszaemelő AK-t. :) Ezt kellene valahogy megtanulnom, ez az igazi zsenialitás:

Há' akkó' óllin

A mai legnagyobb pot, amit elvittem. Őszintén kíváncsi lennék The Nick úr lapjaira, ami megért egy 8-9$-os blöfföt(?), de még 2$-t már nem. És hát, ilyen agrón kell tolna KJo-val, néha esik rá sor.
KK set kifizetve

Az egyik AA-os handet feltöltöm, a másik kettőt nem tudom miért nem mentettem le... (de a kép után elmesélem ezeket is :) )

Riverkilled AA

Ennél a handnél mondjuk hibáztam, tovább kellett volna emelni turnön, de féltem a színtől, illetve a visszaemeléstől, így a checket választottam, gondoltam majd egy olcsó call-lal eljutok SD-ig. A river betjére nagysága miatt azt hittem, hogy blöff, így már gondoltam tegye be azt a maradék 1,5$-t. Mindenesetre megkérdőjelezhető a játékom. Az ő flop callja nemkülönben ezen a boardon. És hát ugyebár a river T nélkül esélye sem lehetett.

AA-szal buktam még ugye K7s ellen, ez teljes beülő volt, flopon allin kerültünk. Preflop 5BB-t emeltem ezt adta treff K7-tel, flop pedig Kh6c4c volt, és nálam is treff volt az egyik A. Turnön már jött az újabb treff, riveren sajna nem. Flopon 53-47 volt nekem, de nem az ilyen coinflipek behúzásáról vagyok híres. :)

A másik AA-szal csináltam amit kell, alacsonyan tartottam a potot, a 99-eshez jött a set flopon, egyébként nem volt veszélyes a board, nagyon gondolkodtam a river foldon, de a kíváncsiság. Így 5,5$-omba került.

És most kicsit más. Megnéztem a The Wrestler című Darren Aronofsky filmet.
Most írok néhány általánosságot, nem lövök le sztorielemeket, rájöttem, hogy így nem igazán olvassa el az, aki még nem látta a filmet. (persze lehet, hogy a kutyát sem érdeklik mondjuk az én filmes leírásaim :D)
Szeretem a fickó korábbi rendezéseit, A forrás az egyik kedvenc romantikus filmem, (hát, igen, van ilyenem is... :D) a Rekviem egy álomért szintén önmagáért beszél, és a Pí sem volt rossz. :) A zene pedig mindegyik filmben külön említést érdemel, Clint Mansell szerintem elképesztő tehetség. (nem véletlen, hogy youtube-on minden második videó zenéje a Rekviem egy álomért fő zenéje...)

Nagyon kíváncsi voltam Mickey Rourke "visszatérésére" (bár szerintem nem tűnt el, azért a Sin City is ott volt a szeren), és kíváncsi voltam, hogy Aronofsky mivel rukkolt elő már megint. Az eddig filmjeinek sem volt semmi köze egymáshoz, most pedig egy pankrátorról szólt az "előadás".

Szóval Mickey Rourke újra a "szorítóban", Aronofsky a székben, kezdődhet a show.
És megint egy igazi dráma... Mostanában mondjuk kicsit kezd sok lenni belőle, nem akarok depresszióssá válni (:D), de az ilyen filmek jöhetnek. Ez nem volt giccses, tényleg drámai volt. Egy pankrátorról... Most komolyan. Hogy lehet egy pankrátorról ilyen drámát csinálni? Ez foglalkoztatott már a film előtt is, azaz mégis miként lehet ebből valami "szívszorítót" összehozni? Hát, a kicsivel több mint másfél óra alatt megkaptam a választ.

És most SPOILER!!!

Szegény Kosunkat nem igazán szeretik az emberek, csak a pankrációrajongók. Feleségéről nem nagyon volt szó a filmben (vagy nagyon nem alaposan néztem, bejöttek néha közben a szobába, és hát beszéltek is hozzám :) ), de gondolom meghalt, lányát otthagyta, aki most joggal haragszik rá, barátnője nem igazán van - a végére viszont lehetne... - a lakbér kifizetésével gondjai vannak, és az alkalmi munkákat adó pali lenézi, lekezelően bánik vele.
Fizikai állapota, egészsége sem az igazi már (láthatjuk hogy hallássérült), kiöregedett már a pankrációból. Ennek ellenére szüksége van a pénzre, így folytatja a sportot, veszélyes mutatványokat is vállal, egészen addig, amíg szívrohamot kap és az orvos megtiltja neki.
A halálközeli élmény hatására változtatni akar életén, helyre akarja hozni lányával a kapcsolatot, és a kedvenc, kedvelt táncosnőjével (Marisa Tomei 45 éves, ezt csak úgy említem, hogy ha valaki látja a filmet, tudja miért... :) ) is szorosabbra szeretné fűzni a viszonyt. De nem megy neki...

Szóval ez a film, nem a reményről szól. A remény elszállt arra, hogy helyrehozza eddigi életét, de úgy gondolja, hogy még van esélye a pankrációban, ezért vállalja a jubileumi meccset Ajatollah ellen... Amit a mérkőzés előtt a nézőknek mond, nagyon hiteles Mickey Rourke szájából. Itt éreztem legjobban, amit már korábban fórumokon olvastam a filmről, hogy ez a film róla szól, önmagát alakítja. Aztán jön a befejezés, ami...
Nincs.
A rendező a nézőkre bízta Mickey Rourke sorsát.

Összességében nekem tetszett a film, de nem dobtam tőle olyan hátast, mint A forrástól, vagy a Rekviemtől. Biztos annak is nagy szerepe van benne, hogy mostanában újra elkezdtem filmeket nézni, és hát a Gettó milliomos (még mindig nem tudom, hogy kell leírni, én a nagy helyesírás bajnok... lehet, hogy telefonos segítséget kellene kérnem a középiskolai magyartanárnőmtől :D ), valamint a Nem vénnek való vidék iszonyat jó filmek. Szóval ez nálam dráma kategóriában 8,5 / 10 .

Beám már panaszkodott, hogy kicsit sok neki a drámából (pedig A pankrátort egyedül néztem már :D), úgyhogy végre valami romantikus vígjátékot nézzünk. :) Na, hát semmi nem áll tőlem távolabb, mint ezek a nagyon rossz amerikai, egyáltalán nem vicces és egyáltalán nem romantikus "romantikus vígjátékok", úgyhogy kerestem egyet gyorsan, ami vállalható lesz. :) Így találtam rá a filmbuzi.hu-n a Garden State (Régi környék talán magyarul) című filmre, fórumban jókat olvastam róla, imdb-n 7.9, független film, és romantikus vígjáték, juhééé!!! :) Remélem jó lesz, bár nem tudom, mikor fogjuk megnézni.
Azért leszedtem mellé még egy akciófilmet, amit már régóta látni szeretnék, a V, mint vérbosszút. Ellentétes dolgokat hallok róla, majd meglátjuk.

Na, ez egy jó hosszú bejegyzés lett, biztos azért, mert most jó kedvem van. :)

Szép estét Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése