2009. március 30., hétfő

2009-03-12

Azért a tegnapi után nem adtam fel, játszottam most 400 handet, 27,5$ profit lett a vége. Hozzáteszem, hogy most egyáltalán nem indult olyan jól, mint tegnap, ugyanis egy szín vs nagyobb szín bukóval kezdtem (természetesen nem 1 lap felhasználásával alkotott színről van szó...), majd buktam egy 3,5$-os AKs vs ATo-t, az ATx flop miatt. Na mondom, ez megint nem az igazi.

Körülbelül 250-300 handig voltam -10$-ban, aztán 4-5 leosztás zsinórban, és máris pluszban találtam magam, nem is kicsit. Ilyen a póker. :)

Pokersavvy-ról megjött a pénzem, úgyhogy már csak az Action Poker withdraw-ra várok. Írtam rájuk, bár most gondolkoztam, hogy kiveszek Bodogról többet, és majd ha jön az Actionös 80$, akkor azt teszem vissza reloadként. Így jövő héten meglehet már a notim, és kezdődhet az igazi móka. :)

Tegnap szemügyre vettem végre valahára a V, mint Vérbosszú című James McTeigue vezérletével, valamint a vértestvér Wachowskiék vigyázó tekintetével vászonra vitt, enyhén véres filmet. :D
Erről is eléggé eltérő véleményeket lehet olvasni neten, imdb-n viszont elég kedvező értékelést kapott (bár tudom, hogy sokan nem nagyon adnak erre, szerintem azért iránymutatónak nem olyan rossz), úgyhogy kíváncsi voltam, melyik táborba fogok tartozni.

Nos, a témaválasztással engem abszolút megvettek, kedvenc könyvem az 1984, éppen ezért tetszett az Equilibrium is, és ezzel a filmmel sem vagyok másképp. Nagy összeesküvés, "gonosz" vezetés, a Nagy Testvér mindent lát érzés, és hát ezt lehet érezni azért mindennapjainkban is, hogy "valami nincs rendben". Szóval ez teljesen rendben van. :D Ha jól tudom, ez mondjuk képregényfilm, ugyanattól az írótól (Alan Moore), aki a Watchmen képregényt (ezt lehet el kellene olvasni, mivel az angol 20. századi irodalom legfontosabb 100 műve között tartják számon, és hát a filmre is kíváncsi vagyok), illetve a League of Extraordinary Gentlement (A szövetség Sean Connery-vel) készítette.

Összességében akciódúsabb filmre számítottam, de ami volt benne, az nagyon tetszett. Amiben a film igazán jó, azok a dialógusok, főleg V-nek a szövege, szerintem zseniális. :) A sok V betűs szót ilyen kohézióval összehozni, szép. :)
A legkomolyabb mondat viszont a végén hangzott el, amikor megállapították, hogy neki csak kése van, nekik pedig puskáik. Erre V válasza, valamint az, amit megígért a rosszarcú csávónak... Kemény. :)
Nekem a zenék is tetszettek, valamint Natalie Portmant is látom, hogy egy jó színésznő, főleg így, hogy nemrég láttam a Garden State című filmben egy gyökeresen eltérő szerepben.

Összességében nálam ez 9/10 , klassz film. :)

Érdekes, hogy amiket így nézegettem mostanában filmeket, és a naplómban leírtam róla a véleményem, gyakorlatilag kivétel nélkül jók voltak. :) Igyekszem úgy válogatni mondjuk, hogy ne pazaroljak időt rossz filmekre, így nem nézek meg minden szart, valószínűleg ezért lehet. Remélem ez így is marad a későbbiekben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése