2009. március 2., hétfő

2009-03-02

Hogy a mai napra írjak még egy postot, játszottam 15 percet, Red Star, SH. -25$. Úgyhogy azt hiszem, itt vége. Iszonyat sokat kellene játszanom, képtelen vagyok rá. Ez már tilt volt, megint buktam egy KK-val A3 ellen, river A, ahogy kell, örüljön magának, hülye balfasz, T66 flopon allinig. És persze jön neki. Ezután meg már tilt. Elegem van a pókerből. Kevesebb, mint 2,5 óra játékkal 70$-t vesztettem ma. Kaptam 30$ rakebacket Red Staron, amivel kitörölhetem a seggem.

Úgy néz ki, nem vagyok alkalmas erre a játékra. Túlságosan elhittem magamról, hogy én ezen a szinten jól játszom, óriási tévedés volt. 1 hónapos rossz széria, és teljesen tönkretette az önmagamba vetett hitemet. Komolyan gondolkozom rajta, hogy abbahagyjam az egészet, egyszerűen elment a kedvem a játéktól. Nincs türelmem hozzá... Pedig muszáj... Nagyon muszáj...

Egy ideig nem jelentkezem posttal. Értelmetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése