2009. március 30., hétfő

2009-03-27

Huh, majd' 1 hete, hogy utoljára írtam a blogomba, alig bírtam megtalálni, az első oldalon már hiába kerestem... Nos, nagyjából a hetem is így telt, ilyen semmittevő, lusta módon, ami kicsit meg is zavarta a lelkivilágom, úgyhogy jövő héten megpróbálom odatenni magam.

És hát, bekövetkezett még egy kellemetlen esemény... Elfelejtettem Bea névnapját vasárnap... Hét elején pedig már nézegettem, hogy milyen napra esik, meg gondolkoztam, hogy mivel is lepjem meg, de mindez vasárnapig valahová jó mélyre elbújt az agyamban... Nincs mentség, szerencsére Picim csak nevetett, és azt mondta, hogy nem baj (mit is jelent ez a nőknél? mintha olvastam volna róla valami vicceset :D), de azért rosszul éreztem magam miatta.
Kárpótlásképpen el is mentünk másnap Miskolcon a Palacsintaházba (nem palacsintából készült a mézeskalács házikó elnevezésének mintájára, ez kicsit csalódás), és találjátok ki mit csináltunk! Palacsintát ettünk. :) Finom volt nagyon, és hát igazán különleges, Bea Bagaméri palacsintát evett (fagyi, gyümölcsök, csokiöntet és talán tejszínhab), én pedig egészen véletlenül a pityókás palacsintát választottam (ribizli, citromos tésztájú palacsinta, konyakban áztatott eper, porcukorral), és nagyon finom volt. Utólag elemezve hiba volt 3-4 órával előtte bevágnom két jókora töltött káposztát, mert nem bírtam megenni teljesen, a vége már inkább küzdelem volt, de hát egy ilyen jól megrakott 40 cm átmérőjű palacsintánál ez érthető, de tanulunk a hibáinkból. :)

Szerdán mi állatok lementünk focizni este 6 órakor, jó hideg volt, fáj is a torkom még most is, remélem megmarad ebben a fázisban, illetve visszafejlődik a totális egészségesség állapotáig.
Jólesett amúgy, többször kellene mennünk, elég szégyenteljesnek érzem, hogy enyhe izomlázam van tőle, pedig nem voltunk 1-1,5 órát, kiskoromban meg lazán lent fociztam reggeltől estig, úgy hogy meg sem kottyant...

A mai nap eseménye: Megérkezett otthonunkba az új barátom, akivel remélhetőleg sok közös feledhetetlen percünk lesz, és szép összegeket fogunk együtt keresni - és találni -, ő pedig nem más, mint ASUS F5SL-AP141. Szerdán rendeltem meg, úgyhogy a szállítással minden rendben volt. Még nem telepítettem rá semmit, majd holnap Kereszttel tesszük rendbe.

A héten póker nem túl sok volt, csak s&g-kat játszottam a Full Tilten, valamint az OPHU free-ről estem ki AA-szal 99 ellen pf allinben, már nem is esik jól leírni ide, hogy is történt pontosan, a lényeg, hogy megint nagy wp-nek érzem, amibe beleszaladtam... Ez van, már várom, hogy szétmákoljak mindenkit, most már tényleg itt az ideje.
Valszeg cg-zni fogok még ma egy keveset, aztán pedig alvás, mivel korán keltem reggel, és már kicsit fáradt vagyok.

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése