2009. március 7., szombat

2009-03-05

Na, ez jó volt...
Nemrég, úgy másfél órával ezelőtt írtam a megjegyzések közé, hogy úgy kell leülni játszani, hogy márpedig nyerni fogsz. Hát... szépen eleget tettem ennek mondhatom.

Először a fórum freerollon sikerült benyelni ezt:

1 out hurráááá

Néhány mondat a handről:
Benéztem KQs-sel. Itt követtem el a hibát. Egyszerűen most ezen a free-n nem akartam megvárni, hogy megint kiessek ITM előtt, gondoltam, kicsit agresszívebben állok hozzá. Ez a move-om megkérdőjelezhető. Ott volt a KT7 flop, amin nem akartam emelni, mert ha visszaemelés jön, az fold. Mikor az eredeti emelő potot emelt, biztos voltam benne, hogy JJ vagy QQ van nála. Ezért toltam egy allint. Sokáig gondolkozott, de hát már meg kellett adnia, pedig nyilvánvaló volt, hogy szarul áll 3 ellenfél ellen reraise allinnél. QQ volt. A többit látjátok.

Ezután, ami jött... Action Poker 1 óra -40$. Eszméletlen szarul játszottam. Persze segítettek még a short stackek elleni flopolt két pár vs flopolt nagyobb két pár, flopolt két pár vs flopolt sor, flopolt set vs overpairhez riveren érkező set, JJ vs AA 2,5$-os ellenfél ellen stb. is, de szarul játszottam nagyon. És rájöttem, hogy ebben a teremben én nem is fogok jobban játszani.

Ennek okai a következők:
1. A szoftver szar. Bezárok egy ablakot, hibaüzenettel kilép a progiból.
2. Hibaüzenettel csak úgy kilép a progiból.
3. Nem méretezhető asztalok. Amiből egy betakarja az asztal 3/4-ét.
4. Össze-vissza beugrálnak, ami epillepsziaveszélyt hordoz magában.
5. A 3. és 4. pontok egy csomó missclicket eredményeznek.
6. Idegesítően kevés játékos, alig találni asztalt.

Most összesen 70$ mínusznál járok a teremben. 70$ mínusz. Ami idegesítő, mert eddig 1(!!) jól játszó magyar sráccal találkoztam itt.
Az 1800 pontot mire elérném, szerintem az életkedvem is elmenne, egész egyszerűen hányingerem van ettől a teremtől, és a gondolatától, hogy itt kell játszanom. -> Itt semmiképpen sem tudok normális, jó játékot hozni az előbb említett negatívumok miatt, inkább csak tiltelek. Ezért összességében ez a bónusz - nekem legalábbis - nagyon nem +EV-s, és csak vergődés, a játékom sem fejlődik, és a bankrollom sem.
Szóval úgy tekintek erre a bónuszra, hogy szánalmasan bebuktam. -70$, így jártam, nem vagyok képes itt játszani tovább.

Ráadásul még barátnőmmel és szüleimmel is vitatkoztam idegeskedés közben, amit most már teljesen meg kellene szüntetni... :( Nagyon sajnálom. :(

Szóval, mi lesz most? Visszatérek Bodogra. Úgy érzem, hogy egyszerre nem jó ennyit bónuszvadászkodni... 1-2 teremnél többet nem szabad egy hónapban megnézni, mivel mindenhol más a játék. Főleg hogy ráadásul Red Staron SH-zni kellett (ami mondjuk gyakorlásnak jó volt), itt Actionön meg... szinte asztal sincs...

Szóval most Bodog cg megint, azt sokkal jobban élveztem, és úgy éreztem, hogy ott igazán jól játszottam, és fejlődtem is sokat. Most egyelőre ez lesz, aztán majd meglátjuk. Természetesen nem hagyom abba a bónuszvadászatot, de most kis szünetet tartok benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése