2009. március 30., hétfő

2009-03-10

Huh, most jöttem brainfuck óráról... Jó ég... Szerintem 100-150-et ásítottam, megfájdult az állkapcsom. Vállalatok adózása volt, amin mi tartjuk a prezentációkat, és ebből áll az egész félév. Nem mintha a mai prezentálókkal lett volna bármi baj, vagy úgy általában a prezentálókkal, hanem úgy az egésszel. Reggel 8-ra bemenni, és végighallgatni minden kedden gyakorlatilag ugyanazt. Mivel mindenkinek egy önállóan választott céget kell ugyanolyan szempontok alapján bemutatni, így nincs sok különbség... Külön érdekesség, hogy míg én elöl ültem, és nem tudtam, hogy feküdjek a padon, dőljek hátra, jobbra tegyem a lábaimat vagy balra, addig hátrapillantva azt vettem észre, hogy mindenki koncentráltan figyel. OMG hogy??? Biztos bennem van a hiba, hogy 6. alkalommal már nem találom érdekesnek ugyanazt... Na, ennyit a pénzügy-számvitel szakirányról... :)

Pókerezni ugyebár nem pókereztem, ez már az 5. játékmentes napom, holnap viszont belevetem magam. Ma ehhez természetesen egy jó nagy elméleti áttekintés lesz szükséges, valamint csinálok egy 100$-os reloadot Bodogra és kezdődik a grind.

Ma kiveszem a pénzem, csak 600$-t hagyok Bodogon, és lassan intézem a laptopot. Elég sokat tanakodtam, valamint várom még keresztapa visszajelzését, hogy tud-e valamit intézni ismerősével, ha viszont nem, akkor pesti rendelés lesz. Ezt a notit néztem ki magamnak, minden tekintetben megfelelőnek tűnik, egyedül a Sis chipkészlete miatt lehet állítólag aggódni, bár a következő tesztben leírtak alapján nem feltétlenül kell.

ASUS F5SL teszt

Az általam megtalált legolcsóbb ára 141 ezer Ft plusz postaköltség. Persze még utánanézek egy-két dolognak, de egyelőre ez a legesélyesebb versenyző.

Tegnap filmeztünk Beámmal, romantikus vígjáték volt ugyebár terítéken, a Régi környék (Garden State) című film.

Nem számítottam semmi kiemelkedőre, bár jókat olvastam róla. A története semmiképpen sem nevezhető szokványosnak a romantikus filmek palettáján, mint ahogy a film humora és néhol groteszk poénjai sem. :) Nálam ez mindenképpen pozitívumnak számít, közismerten romantikus vígjáték ellenes vagyok, valószínűleg az általam ismert romantikus vígjátékok miatt. Nekem ugyanis ezek a tipikus amerikai filmek ebben a témában nagyon nem jönnek be. Szerencsére most nem ezt kaptam, kicsit elvont is volt és azért belecsempésztek ebbe is egy kicsi (vagy nem is olyan kicsi) drámát is, de csak éppen annyit, hogy ne legyen nyomasztó, és lehessen jókat nevetni. A film szereplői nem (köztük a főszereplők sem) a szokványos karakterek, mindenkinek van valami furcsaság az életében jellemében. Ezeket nem sorolnám fel, ha megnézitek, látni fogjátok.
Összességében az egész filmre azt lehet mondani, hogy humoros, aranyos és egyedi, így mindenkinek bátran ajánlom.

Nálam ez egy 8/10 , mivel jól szórakoztam, de azért nem tartom olyan kiemelkedőnek és nem ütött akkorát mint a ház. :)

Legközelebb (lehet, hogy még ma) a V, mint Vérbosszú jön. ;)

Szép napot mindenkinek!

u.i.: Örömmel vettem észre, hogy a naplóm már másodszor van a főoldalon! Nem tudom, hogy ez minek köszönhető, illetve milyen szempontok alapján történik a kiválasztás, de klassz és köszönöm szépen! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése