2009. március 30., hétfő

2009-03-17

Ej, azt hittem, hogy ha Bodog NL10-et fogok szépen, okosan, koncentráltan játszani, akkor minden rendben lesz. De hát... Ma -23$. Valószínűleg nem is lesz több játék, max. holnap reggel, kicsit elkedvtelenedtem ismét. Már 3.500 handet játszottam, 8$ pluszban vagyok. Hát, derék, nem mondom.

De ilyen handekkel... Én nem olyankor bukok 2 out ellen, amikor 2$-os a pot, ahhoz full beülős allinre van szükségem.
A mai kedvenc az volt, amikor JJ-val buttonról emeltem 7 BB-ig, mivel volt vagy 3-4 limpelő. Erre a kis vak emelt 14 BB-ig, megadtam. Álomflop, J85, jobbat nem lehet kívánni. Amire ekkor tettem, az a QQ, KK, AA volt, de minimum AK. Pont emiatt nem emeltem vissza rá, amikor nyitott flopon. Turnön szintén nem, mivel pozícióm van és setem, és még mindig nincs magasabb lap sem mint J a boardon, így az AK-t eldobta volna valszeg. Riveren viszont tudtam, hogy minden be fog kerülni középre. River K. Itt valahogy éreztem, hogy ez nem a legjobb lap, de már nem volt menekvés. Allint tol, megadom. KK. Ilyen rövid időn belül kétszer kikapni riveren érkező nagyobb set ellen (a múltkor 1 outos volt a színlehetőségem miatt ugyebár...), és persze mindkettő full beülőjért. Többnyire ilyenek vetnek vissza rendszeresen, utána tolom, tolom, visszajön, majd jön egy újabb full beülős suck.
De csinálom tovább, akkor sem fogom feladni, mert tudom, hogy jól csinálom. legalábbis jobban, mint a Bodogon játszók nagyobb része... Szóval elvileg nyernem kell. :)

Jó lenne, ha lenne Poker Trackerem vagy Holdem Managerem, mert annyira kíváncsi vagyok a statisztikákra. Egyszerűen tényleg elképesztőnek érzem, ami zajlik. Több mint másfél hónapja... Pfff... Az eddigi másfél éves pókeres pályafutásom alatt összesen 1 bukó hónapom volt február előtt. Egyetlen egy! Most meg... Jó, nem vesztettem sokat, de nekem ez az egy helyben toporgás is kibírhatatlan.
Na GL Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése